Selam

Aptal insana dayanmaktan daha da zoru, aptala yatan akıllı insana dayanmak kesinlikle.

Yaklaşık 50 sayfalık bir makale okuyup, yarın üzerine düzinelerce laf etmem gerekiyor. Fakat gel gör ki, ben okumamak için yapabileceğim her şeyi yapıyorum. A kişisini arayıp "Çok fena Payday'im geldi, nooolur gel oynayalım" diyorum. O kadar çok ağlıyorum ki, dayanamayıp oynuyor. Derken gidip pasta yapıyorum. Çay demliyorum. Ailece oturup muhabbet ediyoruz. Sonra gelip burada post yazıyorum. Yapmamam gereken ne çok şey varsa yapıyorum. Okumamak için direniyorum.

Şimdi ne yapmalıyım acaba biraz daha ertelemek için. Sokağa çıkıp uzun zamandır çekmediğim fotoğrafı mı çeksem. Hava da baya güzel aslında. Renkler falan.

Yorumlar

  1. Benim bildiğim Büşra sorumluluklarını ertelese de mutlaka üzerinden gelir? :))

    YanıtlaSil
  2. Herkeste olur böyle durumlar zaman zaman. Herşeyi ihmal edebilirsin ama bloğu ihmal etmemelisin. Bloğu ihmal etmemek edmek herşeyi hizaya sokmak demektir. İşi de, aşı da, oynaşı da.. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..