27 Aralık 2014

Yer Keşfi:Lotus Kahvaltı Evi-Ortaköy

Selam çok değerli okuyucularım. Size öyle bir mekan tanıtacağım ki, gidip gidebileceğiniz en iyi kahvaltı mekanlarından bir tanesi.

Lotus Kahvaltı Evi. Kendisi Ortaköy'de bulunmaktadır. Ortaköy'ün tam merkezine oturmuş, muhteşem bir mekan. Muhteşemliğini elbette servis ettiği muhteşem şeylerden alıyor. 2 Kişilik serpme kahvaltının içinde: Domates, salatalık, salam, jambon, hindi füme, kavurmalı ekmek, kaşarlı simit, peynir çeşitleri (yaklaşık 5 tane), zeytin çeşitleri, tereyağ, reçel çeşitleri (yaklaşık 3 tane) bal, nutella, eski kaşar, taze kaşar, sigara böreği, Lotus Böreği, Paçanga böreği, incir-ceviz-kayısı, acılı ezme, biber kavurması ve çay.

Yazarken ben yoruldum. Bir sürü de yeşillik mevcuttu bunun yanı sıra. Ekmek kesme tahtası gibi tahtalarla servis edilen malzemelerin kalitesinden kesinlikle kaçınılmamış. Elleri de bayaa bol mekanın. Olabildiğince çok servis ediyorlar. Her şey sıcacık geliyor. Özellikle ekmekler. Hemde kavurmalı ekmekler. Öyle birer dilim değil, bir kaç dilim yer alıyor tahtanın üzerinde.

Mekandayken fotoğrafını çekmiştim masanın. Aynı kadraja tüm masayı alamadığımdan, ciddi sıkıntılar içine girmiştim. Format sonrası telefonumdan kaybolmuş. Bu yüzden nette bulduğum fotoğrafla idare edin. Fiyatlar biraz uçuk olabilir ama lezzet için değer. Ayrıca mekanın şarküteri olduğunu rezarvasyon yapıp, para ödedikten sonra öğrendiğimi de eklemeliyim.

5 yorum:

  1. Uçuk fiyattan kasıt nedir acb ;)

    YanıtlaSil
  2. Şu an anımsayamıyorum fakat güzel fiyatlar vardı. Yani çift kişilik bahsettiğim kahvaltı 75 TL'ye falan gelebilir.

    YanıtlaSil
  3. keşke fiyat hakkında da biraz bilgilendirme yapsaydın

    YanıtlaSil
  4. @çokomel, dediğim gibi 75 TL'ye falan geliyordu sanırım bu çift kişilik menüsü. Ama yazıyı biraz geç yazdığımdan, fiyat hakkında kesin bilgiye sahip olamadım :)

    YanıtlaSil
  5. Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
    http://www.remtamutfak.com

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...