6 Kasım 2014

Payday 2 Oyunu Zaman Çalar!

Çok değerli oyunsever dostlar! 


Şimdi sizleri bir oyunla tanıştıracağım. Oyunsever iseniz Steam üzerinde zaten hesabınız vardır diye umuyorum. Steam üzerinden satın alacağınız Payday 2 oyunu ile mevzuya müptela olacaksınız.

Oyun 4 tane gangster üzerine kurulu. Online olarak oynadığınız bu oyunda 4 kişiden 1 tanesi sizsiniz. Diğer 3 kişi arkadaşınızsa iyisiniz, değilse o kişilere güvenmeniz gerekir. Çünkü düştüğünüzde sizi kaldıracak, yaralandığınızda size yarabandı getirecek veya kurşununuz bittiğinde size ammo sağlayacak insanlar bu takım arkadaşlarınız.

Yaralanmak, kurşun falan dedik, oyunun amacını söylemedik. Oyunda bir çok görev var ve istediğinizi seçiyorsunuz. Banka soygunundan tutun da, Fbi'ın bilgisayarlarını hacklemeye kadar bir çok görev var. Avm'lere 50 bin dolarlık zarar da verebilirsiniz, 15 bin dolarlık market soygunu da yapabilirsiniz. Bu sırada gelen swatlardan ve fbi'lardan korunmak ise size kalmış. Özellikle banka soygununu sessizce halledebiliyorsunuz oyuna alıştıkça. Ya da sanat galerisine girip sessizce duvardaki en pahalı tabloları da çalabiliyorsunuz.

Gel gelelim oyundaki bağımlılığa. Oyunda bir çok yerde (eğer gerçekten dikkatli iseniz) illimunati işaretleri de göreceksiniz. Göreve başlamadan önce çıkan mavi ekranda olmak üzere, bir çok yerinde var. Ben stres atmak için her akşam oyuna oturup yaklaşık 2 saat kadar efor harcıyorum pc başında. Oyunda her yerden adam geldiği ve durmadan bir kovalamaca içinde olduğumdan yorulup, tüm işlerimi halledemeden uyuyorum. Sanırım oyun bağımlılığı bu olsa gerek. 

Geçen gün "elim ayağım titriyor, oynamalıyız" dediğimi biliyorum. Stres atmak, kafanızdaki saçma sapan düşünceleri unutmak için ideal diyebilirim. Fakat gel gör ki, zaman kaybı aynı zamanda. Bir zamanların oyunkoliği olan ben, uzun süredir oyunlara bulaşmamışken; nerden bulaştım bu oyuna bilmiyorum ama tavsiye ediyorum. Steam hesabınız varsa, alın deneyin derim. 

0 yorum:

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..