Ivır Zıvır Part 26

Günün şarkısı asla paylaşmayı sevmediğim fakat dinlemekten inanılmaz haz aldığım Cry me a river. Dinleyin;


Arkadaşımı sevgilisi aldatmış. Arkadaşım da sevgilisini terk etmiş. Fakat hala Facebook ve bilumum yerlerden silmemiş. Hiç düşünmeden silmesini söyledim. Ama merak edeceğim sonra diye cevap verdi." Merakını hak etmeyecek bir şerefsizmiş o " dedim.  Durdu, düşündü "Şerefsiz kelimesi ona çok yakıştı" dedi. "Bir lazın en büyük küfürüdür bu" dedim. Bundan ötesini bilmeyiz biz çünkü. 

Ben küçükken ailemden başka kimseyi sevemem sanıyordum. Kardeşime hamile kaldığında annem 5 ay boyunca yeni doğacak çocuğu nasıl seveceğimi düşündüm. Çünkü bana kalırsa sevmek hep meşakkatli bir işti. Bu yüzden hiç kimseyi sevmeyi denemedim. Taa ki sevmeyi öğreninceye dek.

25 yaşıma geldiğimde yalnızlık iksirini içeceğimi ve bunun tadını aldığımda vazgeçmemin çok zor olacağını söylemişlerdi. Tek başıma film izlemeye, bir yerde oturup kahve içmeye, sokağa çıkıp fotoğraf çekmeye başladım sonra. Fakat o da bir yere kadar. Taa ki ..

Ben özelimi anlatmadıkça özelim özellikten çıkıyor. Bu gün ambalaj tasarımımı bitirdim. Canıma değsin, güzel oldu. Ben sevdim.

Fakat hala fotoğraf çekemedim. Yooo çektim aslında geçen gün. Yaklaşık 38 taneydi. Sevdiğim 3 fotoğraf çıktı içinden. Sonra hepsini sildim. Çok sevemedim demek ki.

Hayatta çeşitli zorluklar var. Ve bunlardan bir tanesi, izlediğiniz reklam filmine sürerliliği olan afişler tasarlamak. Şöyle ki, bir tanesini Mecidiyeköy'e asacağız, diğerini Taksim'e. İkisi de reklam filmine gönderme yapıp, ürünü öne çıkaracak ve aynı zamanda birbirinin devamı olacak. İşin en kötü yerini söyleyim: Cuma 8.30'a kadar vaktim var. Aslında 9. Ama 8.30'da orada olup, sunumumu hazırlamam lazım. Hayır, hayır ağlamıyorum.

Hayattaki çeşitli zorluklardan bir tanesi ise, salonda Tv karşısında uyuyakalan abimi kaldırıp yatağına yatmaya ikna etmek. 185'li boylarda olan abime geçen gün kilosunu sordum. 105 dedi.Hani kucaklayım desem, imkansız yani. Kolunu bile kaldıramayacağıma göre, nedir bendeki bu yerine yatırma aşkı? Kapatayım ışıkları, yorganı örteyim üstüne, orada beli itile tutula uyusun ama di mi? Heh işte, o da öyle olmuyor.

Yorumlar