Günlük-4

Sevgili günlük!

Bugün yazacaklarım beni bağlar, bağlasa da ben yine durmam! Duman dinliyorum evet.Bazen Duman dinliyorum bazen de Bana bir saz verin diyen can bonomo. Sonra oturup every way that i can diyen sertap erener e atlıyorum. harflerde küçük-büyük uyumuna da dikkat etmiyorum. bir de buradan yakar mısınız?

yakar mısınız dedim aklıma geldi. sigara denen illeti bırakmanız için başka ne yapmak gerekiyor. gerçekten çok kötü kokuyor bu illet. bazıları çekilebilir yine bir derece. ama bugün yanımdan geçen abi ne içiyoduysa, o kadar kötü kokuyordu ki; tüm duman soluk boruma gelip yapıştı. Kusmuk gibi bir tad bıraktı. Hayır içiyorsun, madem o kadar kötü bir marka seçtin, bari bir yere sin, orada iç. hiç olmazsa etrafa rahatsızlık verme ama dimi? Nerdeee??

Nerdeyi bırakalım şimdi. bir de nargile var. onun kokusu muhteşem. bir de fazla içince baş dönmesi yapıyor. dizlerde boşalma. kafa bir güzel oluyor ki sormayın. bana sinir yapıyor, o ayrı. bu yüzden bundan da uzak durun lütfen. çok zararlı. sigaradan da çok. aman diyim

He bir de muhteşem bir gününüz vardır, ve o gününüze elinde kocaman poşetle komiklik katan bir insan. Neyse efenim, çok tatlı olabiliyorlar bazen. çocuklar da çok tatlılar zaten. bazı çocuklar daha da tatlılar. çantasını yeni alan çocuklar hele, daha bir tatlılar. poşetinin içine bakıp bakıp gülümseyen, mutluluğunu boşluğa doğru paylaşan çocuklar, daha bir tatlılar. sonra aldıkları eşyaları düşünüp gülmeleri ise ayrı bir şekerdir. Neyse efendimdir. Öyledir yani.

Eve dönerken ortaokul arkadaşım Fazileti görmem ise ayrı bir güzeldi. Hem de bebeğiyle birlikte. Minik Alperen'i pusette de olsa gördüm ya, artık ölsem de gam yemem. Bir çirkin ki sormayın. Maşallah'ı binlerce kez olsun, Allah analı babalı büyütüp, mürüvetini de görmemizi nasip etsin. Puseti bir elimizle tutup, sıkıca sarıldık fasomla. Sonra kulağına "Biz bu hallere düşecek insan mıydık? kim derdi bir elimizle çocuğunu tutup ayak üstü muhabet edicez" diye fısıldadım. yine gülüştük. insan beraber büyüdüğü dostuyla, yaşadığı onca şeyi bir kenara bırakıp, bebeğin büyüsüne kapılınca, işte böyle muhteşem hissediyor. arkadaşıma nasılsın diye sormayı akıl edemeden "Bebeğin nasıl, kaç aylık oldu" diye başlayan bir sürü cümle sorduysam eğer, biz büyüdük be güzelim. Gerçekten büyüdük. 

Yorumlar

  1. Ağzımda sigarayla yazıyı okurken bi dondum kaldım, haklısın sigara içen biri olarak ben bile o kokulardan inanılmaz derecede rahatsız oluyorum ve bu kokuyu engellemek için sürekli didinip duruyorum.

    YanıtlaSil
  2. ayyy yerim, sen de bırak lütfen :) hem sağlığa da yararlı

    YanıtlaSil
  3. ya sahiden de bebekler ne tatlı di mi. özellikle küçük kızlar. ben de yolda görünce hep severim valla :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..