Ayrılık Sonrası Cümleleri

Şimdi size ayrılık hallerinden bahsedeceğim. Neden böyle bir yazı yazma gereği duydum? Çünkü sevgilisinden ayrılan kişilerin sayısı olabildiğince artmakta. 

"Hakkında konuşmak istemiyorum" diyorsa ayrılan kişi, bilin ki çok ağrılı ve sancılı bir ilişkiden çıkmıştır. Muhtemelen kavga etmişler, artık gına getirtmiştir karşı taraf. Bir kaç kez barışıp ayrılmış da olabilirler. Tekrar barışma kapıları açık olduğundan üzerine konuşmak istemez x kişisi.

"Birlikte karar verdik" Bitsin artık diyen taraf büyük ihtimalle karşı taraftır. Ya da bu taraf ayrılsak mı diye lafı ortaya atar atmaz diğeri atlamıştır. Sonra birlikte karar aldık adını alır bu. Bu çiftler bir daha birbirlerinin yüzüne bakmazlar. 

"Tekmeyi yedim" En kendinden emin konuşan tiptir. Aslında en doğrucu Davut'tur da diyebiliriz. Erkektir muhtemelen. Kız durduk yere, aniden ya da daha iyisini bulduğundan tekmeyi koyar. Bir sabah uyandığınızda size mesaj atmaz. Öğlene doğru arar ve bitti der. Görüşmeye bile tenezzül etmez. İşte tekmeyi yemek budur.

"Aldatıldım, terkettim" Bu cümleyi en çok da biz kızdan duyarız ne yazık ki.. Aldatılmanın dereceleri olduğundan olsa gerek tekrar barışmaları muhtemeldir. Çok ağlak, sümüklü olan tipimiz durmadan dert yanar. Bu tip insanlarla fazla takılmamak gerekir. Çünkü herkese ve her şeye karşı aşırı temkinli, yer yer psikopat olup sizin ilişkinizi de saçma sapan değerlendirmelere alacaktır.

"Buraya kadarmış,denedik olmadı işte" Karşılıklı tanışma üzerine kurulan ilişki de birlikte alınan karar sonucu ayrılıktır. İlk zamanlar boşlukta olsanız da sonra tekrar eski yaşantınıza dönmeniz zor olmaz. Zaten tanıma amaçlı bir ilişki olduğundan bu kişilerden zarar gelmez. Tekrar birleşme, arkadaşlık kurma gibi bir planları da olmaz. Neden? denediler olmadı çünkü. 

"Çok seviyordum aslında ama birden bitti." Terkedilen erkeklerden duyulur bu söz. Aşırı rahatlığı ve sevgisini gösterememesi ile yuvarladığı ilişkinin ardından her daim yas durumundadır. Uzun sürelidir ilişkisi. Her yerde, her zaman onu düşünür. Yer yer aradığı da görülür. Diğer taraf çağrı atsa kapısında sabahlayacak tiptir. Tehlikelidir kendisi, yaklaşmamak gerekir.

"Bitti." üzerine söyleyecek cümle bırakmayan sihirli sözcüktür. Ağzını bıçak açmayan tiplerin aşklarının büyüklüğü altında eziliverirsiniz. Üzerine konuşmak istemezler. Tekrar başlama ihtimalleri yüksek ihtimalle yoktur. O zaman "bitti". Bi kaç cümle daha gelirse, ekleriz tabi :)

Yorumlar

  1. işte bu! takdir ettim seni tam da şu an da :)

    YanıtlaSil
  2. büşra toplumbilimci olsana sen kuzum

    YanıtlaSil
  3. neval, aslında olabilirdim ki :(

    solukcum ben o mim i daha önceden cevaplamıştım :/

    YanıtlaSil
  4. "tekmeyi yedim, bitti" yazmak için aşağı sürükledigimde sayfayı ry'nin benden önce davrandıgını gördüm.. ben de tebrik ettim :))

    ayrıca tespitler de çok hoş olmuş.. eline saglık :)

    YanıtlaSil
  5. benim bu ara çok kismetim çıkıyor.
    yaz gelip geçiyor ondan mıdır nedir.

    napacağıma karar veremedim.

    "başlamadan bitsin" diye bi konu açmamışsın :))
    açaydın onun üzerinden bişiler yazabilirdim
    ama şimdi yazamıyom !

    YanıtlaSil
  6. cicibebe teşekkür ederim. seni de takdir ettim şimdi :)

    bayan mikrop hemen o konuda bişeler karalayım. bence bu ayrı bi başlık olmalı ^^ :)

    YanıtlaSil
  7. nedense en afilli cümleler hep terk edildikten sonra çıkıyor :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..