Akıl Hastanesi Fotoğrafları by Georgeo

Georgeo Georgiou'nun çekmiş olduğu fotoğraflara şahit olacaksınız şimdi. Ben hepsine baktıktan hemen sonra "işte bu!" dedim. Yapmak istediğim işlerden bir tanesi de bu. Daha önce tamirhanede günlük bir çalışma yapmıştım. Onu da ilerleyen postlarda sizlerle paylaşacağım. Şimdiki hedefim hastane, sonrasında ise ruh ve sinir hastalıkları olmalı. Güzel şeylerden çok etkileyici şeyler çekmeyi seven yapınız varsa; ilgilenin derim.































Kaynakça: Georgeo Georgiou

Yorumlar

  1. Bizim hasta yakınları bazen doktorları bile dövüyorlar, onları fotoğrafladığında verecekleri tepkiyi merak ediyorum. Sen yine de kendine dikkat et. N'olur n'olmaz.

    YanıtlaSil
  2. açıkçası ben de merak ediyorum. ama denemem lazım, denemeden ölmem inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Fena imiş, her ne kadar güzel diyemesem de, deneysel. Sende fotoğraf var ise paylaşırsın artıkın.

    YanıtlaSil
  4. Nazi kamplarında çekilmiş fotoğraflar gibi, belki de onlardır hatta :))

    Valla özür dilerim, sanatsal özürlüyüm, varoluşsal groteskin empresyonist dışavurumundan söz edemeyeceğim, "anaa adamın eti budu sallanıyor bea" diyebiliyorum en fazla :))

    Eee ama hayatta bunlar da var, her "özürlü" fotoğrafı "elinde ayçiçeği tutarak kocaman gülümseyen down sendromlu tombiş kız" temasında olacak değil ya :))

    Yalnız iki fotoğrafı bir türlü çözemedim.

    En baştaki hasta neredeyse midesine kadar kesilmiş, nasıl yaşabiliyor öyle? Daha doğrusu yaşıyor mu? Ne bileyim bir ara bayaa modaydı doldurulmuş insan sergileme olayı :)

    Bir de alttan yedinci fotoğraftaki o amcanın kafatası cam mı? Adam Alzheimer olmamış, Alzheimer zamanla adama dönüşmüş resmen :S

    YanıtlaSil
  5. @Ruhsuz Atmaca, paylaşacağım en kısa zamanda :)

    @Syrano, o adamın kafatası yok sanırım. Diğeri gibi yaşayan bir kaç insan da gördüm. Allah akıldan etmesin desek :( Sırbistan da bir akıl hastanesinde çekilmiş bu fotoğraflar. Gerçekten iç rahatsız edici. Ben de böyle rahatsızlık verici fotoğraflar çekmek istiyorum :/

    YanıtlaSil
  6. Beynimin içini resmetmişsin..

    YanıtlaSil
  7. bundan beterdi bakırköy, manisa, samsun tımarhâneleri..
    'deli'lerini tanrının hediyesi, emâneti bilip seven, merhamet eden, sahip çıkan, kurduğu kaç bakımlı şifahânede su sesi, mûsikîyle tedavî, eşsiz gül bahçelerinde bahçevanlıkla terapi eden bir medeniyetten, onları öldüresiye döverek, tecavüz ederek, ağır ilaçlarla uyuşturarak 'uslandırmaya' çalışan, göç yolunda, kanadı kırılıp göçten geri kalmış leylekleri tedavi için bile vakıf kuran bir medeniyetten canavar bi topluluğa nasıl dönüştük biz?!!
    ...
    kanat, kabuk bağlamış yaralarımızı; kanat ki, aşınmış hafızalarımıza kan gelsin, bıraktığı iz gelecekte mülkün olsun!.

    YanıtlaSil

  8. Çok duygusal. Bakmaya bile cesaret edemiyorum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..