Ivır Zıvır Part 18

Yemek ve içme üzerine kurulu bir düzende yaşadığımızın bilincine vardım. Oruç tutunca insan daha iyi bir anlıyor. Nefsi terbiye etmek gerçekten zormuş. 

Abimin bize taşındığını söyledim mi? Yaklaşık bir haftadır birlikte yaşıyoruz fakat kendisi bir haftanın yeterli olduğunu düşünüyor. Yine gidesi varmış bu şehirden. Gitmeden bir şeyler yapalım deyip duruyor. Yarın kendisiyle alış-verişe çıkmaya karar verdik. Ağabeyle alış verişi düşünebiliyor musunuz? Ben de düşünemiyorum. Fakat inanırsak olur bence.

Bir de delice sinema filmi izliyoruz. İllegal yollarla edindiği 5 filmi gelip heyecanla bana saydı. İzleyelim, mısırları patlat dedi. İşin en kötü yanına geliyoruz ki; ben hepsini izlemiştim. Sinema tutkunu olmak böyle bir şey olsa gerek.

Sinema dedim de, en son gitttiğim filmden bahsettim mi bilmiyorum. Maymunlar Cehennemi. Kaç aydır heyecanla beklediğim film, beni hayal kırıklığına uğrattı. O kadar kötü bir filmdi ki, sanki ayıp olmasın diye çekilmişti. Durağan, gündelik, belgeselimsi bir tadı vardı. İnsan gibi davransaymış maymunlar, neler olurmuşu gözler önüne sermişler. Fakat o kadar. Hikayesi de, masalsı da yoktu. Henüz gitmediyseniz, gitmenizi de tavsiye etmem.

Şimdi hedefim mi ne? Cehennem Melekleri elbette. Özellikle sarı çocuk Eminem'in soundtrack'ını dinlemek için giderim. 

Bir de, hayat bazen insana hiç beklemediği anlarda, beklemediği şeyleri yaşatıyor. üzülüyorsun delice, fakat sonra alışıyorsun be gülüm. Yapacak bir şey yok.

Yorumlar