28 Temmuz 2014

İtiraflarım.

Beni çok değerli Plaza Sesi mimlemiş. 15 maddeli itiraf listemi istemiş. İtiraflarım diye kitap yazabilen üstadım Tolstoy varken, ben neleri anlatacağım diye düşündüm ciddi ciddi. Kendisi bayaa güzel şeyler yapmış. İtiraf edebileceği kadar güzel şeyler. Fakat kişiliğim gereğince asla bir şeyleri içimde saklayamıyorum. Bu yüzden kimsenin bilmediği bir şeyleri burada anlatamıcam. Bu anlattıklarımdan beni tanıyan bir çoğunun haberi vardır.

1) Bir gün birini öldürmeye karar verirsem, battı balık yan gider diye düşünüp öldürmem gereken insanların listesini yapmışlığım var. Lise yıllarım olabildiğince manyaktı. O zaman ki iq seviyem ayakkabı numarama eşitti zaten.

2) Sırf farklılık olsun diye, hazırlıktaki arkadaşlarımdan başka bir bölümü seçtiğim de doğrudur.

3) Babama sinirlenip, babamın siyah spor arabasını baştan aşağıya çizip, "aaa ne olmuş, vay adiler" diye söylendiğim de doğrudur. İşin kötü yanı ise yalnızca 5 yaşında olmam.

4) Sucuya kızıp, boşa bıraktığı suları ağaç arkalarına saklayıp, işten atılmasını sağlamam da bir itirafım olsun. Fakat o zaman da 12 yaşındaydım henüz.

5) Çocukken biriyle telefonda konuşunca, karşılıklı iki tarafında para ödediğini düşünürdüm.

6) Bu kadar çok seveceğimi bilseydim, bu kadar çok sevmezdim.

7) Bu güne kadar kınadığım ne kadar hareket varsa, hepsini yaptım. O'nu da açamam şimdi.

8) İlkokuldayken zorla bir dans grubuna sokulduktan sonra, gösteri günü hasta numarası yaptım. Pişman değilim. Zorla yaptırılan hiç bir şeye gelemiyorum sonuçta.

9) Küçükken şeytanı Ninja Kaplumbağalardaki kötü adam gibi bir şey olarak tasvir ederdim. Kafam da öyle yer edinmiş.

10) Korsan Jack karakterine aşık olmuştum yine küçükken.

11) Lise yıllarındayken tüm arkadaşlarım aşık olup, acı çektiğinde ciddi ciddi üzülüyordum. Sanki ben aşıkmışım gibi etkilenip, o taraklara hiç bulaşmamıştım. Sanırım bu iyi bir itiraf oldu.

12) Kilo almaktan çok korktuğum için, çoğunlukla az yemek yerim. Bir de dişlerime zarar vermesin diye, cips yemeyip "İyy onu mu yiyorsunuz " diye aşağılarım ki ben aslında severim cipsi ya.

13) Okulda yangın alarmını çalıp, hiç bir şey olmamış gibi ellerini iki yana bağlayıp koşuşturan insanları ve sinirli hocaları görünce "Eee kim basmış, nolmuş" diye soran da benim.

14) Lisedeyken, müzik yayın odasına girip, metal şarkılar çalan da benim. Hocalar,(müdür dahil) kapıya gelip "Kapat şu lanet müziği" dediğinde  kapıyı kitleyip sesi sona çeken de benim.

15) Bir de lisedeyken yine, disiplin cezası aldım. Blogda yer alıyor mevzu. işte linki

Bunun haricinde büyük itiraflarım yok. Umarım asla da olmaz. Büyük hatalardan korkarım çünkü. Neyse millet, mim hoşunuza gittiyse alın yapın derim ben. Zevkli oluyor, geçmişe falan gidiyorsunuz.

7 yorum:

  1. çok ama çooooooooooooook tatlı olmuş Büşom :* ama itiraf değildir ki insanların bildikleri asdf. İnşallaah o ölüm listesinde yer almam lol (orada çok güldüm ya)
    Teşekkürlerrrr <3

    YanıtlaSil
  2. Kill Bill'deki "Death List Five" geldi benim de aklıma :))

    YanıtlaSil
  3. Telefon actiginda 2 tarafin odemesi cok mantikli kesinlikle. Bence oyle olmali.

    YanıtlaSil
  4. artık dakikalar falan var neyse ki, sorun olmuyor :)

    YanıtlaSil
  5. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    cay-makineleri.com

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...