25 Temmuz 2014

Elveda!

Ramazan ayına elveda dediğimiz şu günlerde beni benden alan bir soruyla karşılaştım "Bayramı hak ediyor musun?" Oturdum düşündüm. Ramazanı öyle geçirmeliydik ki, sonunda "Muhteşem günlerdi, hadi iç rahatlığıyla bayramımızı yapalım" diyelim. Fakat gel gör ki..

Gelip görmen gereken çok şey var aslında. Oturup anlatmaya mecalim de yok. Konuşmuyorum da kimseyle. İçime ata ata ne hale geldim, tuta tuta çatlıcam belki ama sanırım çektiğimiz acıların da bir sonucu var. Sanırım değil, öyle. Acı çekiyorsan, varsın bu hayatta. Nefes aldığına sevin önce, gerisi hikaye. Sağlık olsun. İlk değil, son olmaz. Üzme kendini, boşver. Ne takıyorsun ki? Hadi söyleyecek ne kadar çok cümleniz varsa hepsini söyleyin. Çünkü ümide ihtiyacım var.

3 yorum:

  1. bu konuda sana yardımcı olamam ,sebebini sen billirsin.Ama süper bir itiraflar mimi var,birinden çaldım.Kendi kendine yazınca rahatlıyo insan be gülüm.Koy gitsin...

    Basit düşün.
    diğer dünya yoksa zaten toptan boku yemişiz
    ya varsa elinden geleni yap ;)
    Bi arkadaş dediydi asd.

    YanıtlaSil
  2. Paylaşımlarınız çok başarılı, sitenizi ilgiyle takip ediyorum..
    cay-makineleri.com

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...