s.o.s.

yazmayı unutmadığım ile başlamak isterim. inanması güçtür belki ama ben yine yeni bir kitaba başladım. daha önce yazdıklarımı sildikten hemen sonra pişmanlık gözyaşlarına boğulmuş olsam da bu kez kararlıyım. hikayen ne üzerine, ne anlatıyorsun diye sorduklarında hiç bir cevap veremiyorum. bu kez hikayenin akışına kendimi bıraktım. bir planım yok, bir stratejim de. oturuyorum, yazıyorum. o an ne gelirse. işin en ilginç yanı ise sonra okuduğumda kopukluk olmaması..

fazla film izlediğimi söylüyor herkes. filmlere kaptırdığım o muhteşem zamanlarımı şimdilerde kitaplara boğuyorum. uyumadan önce bir film bitirmezsem olmuyor fakat. keşke bunca film izlemesem.

keşke dediğim şeylerin yanı sıra, iyi ki lan dediğim şeyler de var. bunca olan kötü şeyin içinde, bunca üstüme gelen hayatın altında, bu sıkıldığım gökkubbe de iyi ki bişeyler var.

Yorumlar