3 Nisan 2014

Allah bizi hayra yorsun!

O daktilo benim olmalıydı!

Siz hiç hayal kırıklığı yaşadınız mı? Eminim yaşadınız. Ben de yaşadım. Bu sabah aniden kalktım ve annemle şöyle bir konuşma geçti aramızda.

Ben: Anne, bu güne kadar inanılmaz bir biçimde almak istediğim fakat almadığım bi'şey var ve ben kafaya koydum bugün gidip onu alcam
Annem: Senin mi?
B: Evet, hem de çocukluktan beri.
A: Hayatta inanmam, ne ki o?
B:Ben boş zamanlarımda ne yaparım?
A: Kitap okursun (Hayır bunu cv'me yazsam kimse inanmaz. Gelin anneme sorun! yazıyorum bu yüzden)
B: Başka ne yaparım?
A: Yazı yazarsın.
B: Heh,onla ilgili.
A: Daktilo mu alcan?

Bu kadını işte bu yüzden çok seviyorum. Beni inanılmaz iyi tanıyo. Ne de olsa yıllardır aynı evde yaşıyoruz. Neyse efenim. Geçenlerde Eminönü'de turuncu bir daktiloya aşık olmuş , fiyatı dolayısıyla anlaşamamıştık. Eve gelip daktilo fiyatlarını gördüğümde kafamı duvarlara vurmuş olsam da bugün gidip almaya karar verdim. ne hayaller kurdum benim olmayan o turuncu şeyle! Fakat gel gör ki ne zaman bişe hakkında böyle hayaller kursam, asla gerçekleşmiyor. Benden önce birisi gidip almış! 70 milyonun takip ettiği bir blog olduğum için buraya yazayım dedim. O daktiloyu kim aldıysa geri getirsin! Q klavyesi vardı onun ve turuncuydu. Çok da güzeldi, tertemiz. Çocukluk hayalim o benim bi kere. Kitap yazcam onla ben.

Bir de böyle kırmızı çevirmeli telefon hayalim var, biliyosunuzdur zaten.Taksim'deki antikacılar artık benden illallah demiş olmalı ki, kapılarına "illallah" yazdılar. Yazmadılarsa da yazacaklardır. Duydum, Kadıköy'de de varmış. Temiz, az kullanılmış bir kırmızı çevirmeli telefon arıyorum. Çok şey mi ha?!  Derken yeni versiyon çevirmeli telefon buldum. Fakat adam çalışmıyor dedi. Çalışmayan şeyle napcam derken adam patlattı cevabı "Zaten kimse ev telefonu  kullanmıyor ki. Al çevir kendi kendine oyna işte, hevesini alırsın". Ne desem bilemedim. Adam haklı beyler, dağılıyoruz.

6 yorum:

  1. Bizde çevirmeli telefon var ama sarı :))) Aşırı kullanımdan rakamlar hafif soluk hatta :)

    Hah buldum işte şunun aynısı:
    http://www.itusozluk.com/image/cevirmeli-telefon_183212.jpg

    Ben de haftalarca bir hediyelikçinin önünden Haçlı seferleri temalı bir satranç takımı için geçip durduğumu hatırlarım. Bir gün dayanamayıp fiyatını sormuştum. 20 inçlik şey için 450TL demişlerdi...

    O fiyat içime oturdu. Gittim zirilyon tane satranç oyunu indirdim her biri ayrı haçlı seferi temalı, belki hevesimi giderir diye. Ama yok, olmadı, o hissi vermedi. Resmen Selahaddin Eyyubi ile Aslan Yürekli Richard'ı canlandırmışlardı o sette, uffff yine içlendim şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. HAHAHAHA
    SÜPER BENİM BİR DAKTİLOM VARDI AMA KIYMETİNİ BİLEMEDİM ŞİMDİ YOK KÜÇÜCÜK SEVİMLİ BİRŞEYDİİİ
    BULURSUN İNŞALLAH...

    YanıtlaSil
  3. Türkiye'deki daktiloların tümü "F" klavyedir. "Q" klavye Türkçe mantığına göre dizayn edilmiştir. Benim de "Olimpia" daktilom vardır. Bu daktiloyu gazeteciliğe başladığım zaman 1977'de almıştım.

    YanıtlaSil
  4. Ben sana çevirmeli telefon buldum demiştim. sen bana aldım demiştin.

    ayrıca ya siyah ya kırmızı seversin sen.

    YanıtlaSil
  5. Umarım en kısa zamanda benzer bir daktilo bulursunuz :)

    YanıtlaSil
  6. Öncelikle hepinize çok teşekkür ederim. Yorum denetlemeyi açık unuttuğumu yeni hatırladığım için bunca zaman sonra cevaplayabiliyorum. Hemen cevaplayım.

    Syrano, o satranç takımlarına ben de hastayım. Fakat bu tip şeylere hobi niyetine öyle paralar verebilitesim var. Hatta yemem, içmem alırım. Bence sen de al :)

    Sadecenaciye, keşke bilseymişsin, şimdi bana verirmişsin ne güzel :))

    prof, o daktilo yu satmak istersen alırım :))

    adsız, aynen öyle. fakat şimdi yok maalesef. tekrar aramaktayım. kim olduğunu anladım :)

    gamze, umarım en kısa zamanda bulurum demek isterdim fakat hepsi pis ve kullanılmış. Sanırım kendime laptop alcam :)

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...