10 Mart 2014

Eyvah Eyvah!



Şimdilerde duraklıyorum. Projelerimi yetiştiremiyor, çevirilerimi yapamıyor, haber oluşturamıyorum. Onu bunu bırakın, basın gösterimlerine bile gidemiyorum. Farkındaysanız eğer, yazamıyorum da.

Ünlü düşünür, çok değerli dostum Franz Kafka dedi ki "Yazamadığına bakılırsa iyi olmalısın. Bizler çoğunlukla iyi olduğumuz zaman susarız." Hak verdim. Zira iyiyim. 

Bir de hala o ask.fm'de ilginç sorular soranlarınız varya, açıkça söylüyorum: benim başım bağlı dostum. Hani vazgeçin diye kurulmuş bir cümle de değil bu. Bu bilog, bu bilog olalı böyle bir cümle duymadı. E duysun bi zahmet. Hayır, cevap vermeyince daha da saçmalıyonuz, ondan yani. Saçmalamanıza hiç gerek yok.

Şimdi birisi gelip projelerimi tamamlasa, çevirmem gereken şeyleri çevirip, haberlerimi yazsa. Sonra utanmayıp yazılarımı da yayınlasa. Sinemaya gitse, film izlese. Özellikle Gazap Üzümlerini izlese. Sonra içindeki karelerde FSC karesini bulsa. Derken bir olayın sosyolojik bakımdan incelemesini de yapsa. Yds sınavıma hazırlansa, hatta utanmasa Ales'e de hazırlansa. Hadi ama, yapsın birileri bunları. Ben yapmayım da kim yaparsa yapsın. 

Hayır bir de bu yazıyı okuyan kendisine bişi katıcak falan sanıyordur. Yok efenim öyle bi'şe. Bu can sıkıntısından ve de işlerimi yapmayım diye yazılmış bişi :)

14 yorum:

Aysun dedi ki...

"Yazamadığına bakılırsa iyi olmalısın. Bizler çoğunlukla iyi olduğumuz zaman susarız."

Eğer konu buysa bence boşver yazma :)

Hep iyi kal..

Sevgiler..

Keyaki dedi ki...

Neden bir sey katmasin canim bak Bay Kafka'nin sozunu not ettik bir yerlere :)

Duraklamandan sonra huzurlanmaya gec insallah :) Olmazsin Osmanli gibiiii :)

Büşra Bayram dedi ki...

Çook teşekkür ederim :))

Syrano dedi ki...

Başın bağlı olup olmadığının kontrol edilmesi yine bir derece kabul edilebilir belki (!) ama bir de "tüh lan erkekmişsin sen" boyutu var işin, onu da ben ekleyim... Hayır o kadar feminen de yazdığımı sanmıyorum ama :))

Galiba her iki kelimenin birinde birilerinin bir yerine "koymak" lazım "erkek zannedilmek" için :))

Büşra Bayram dedi ki...

Syrano, gayet erkek yazıosun ya. onu söyleyenler okumayı bilmiyorlar bence. Sakın öyle şeyler yapma :)

figüran dedi ki...

bazen çok kötğ olduğunda da yazamıyor insan kafka yok aman büşra :)
onu nasıl yapalım

Adsız dedi ki...

Yazmak önce istekle sonra zorunlulukla gerçekleşiyor sanırım s.f.a'nın dediği gibi "yazmasam ölecektim " noktasına geliniyor. Ana bir de elin pardon ruhun soğudu mu yaz yazabilirsen ....

figüran dedi ki...

Eyw adsız haklısın ruhum soğumuş benim herhalde

Büşra Bayram dedi ki...

@figüran, kafka benim içimde :)) Üstüne neden alındın ki Adsız ın yazdığını. Sanırım bana yazdı onu :/

@Adsız, ruhun soğudu mu yırttın demektir. Hadi yine iyisin.

Adsız dedi ki...

Ruh soğuması duyarlığın sagirlaşıp algının körelmesine de yolaçiyor yalnız yan etki olarak . Sonra gelsin grup psikolojisi :((

Büşra Bayram dedi ki...

Hayat size güzel, ne diyelim :)

Adsız dedi ki...

Senin ruhun sımsıcak elbette devam edeceksin canım

Büşra Bayram dedi ki...

canım lafına da nasıl illet olurum nasıll.

Adsız dedi ki...

Peki