27 Mart 2014

Ivır Zıvır Part 8



Üst komşumuzun bir gün bornozu ile kapımızı çalıp "Biraz şampuan verir misiniz?" dediğini bilirim ben. Oldukça ilginç bir olaydı benim için. Daha ilginçlerini yaşayamam sanıyordum ki gecenin 12'sinde bu kez alt komşumuz kapıyı çalıp "Demlenmiş çayınız var mı?" dedi. Sonra yine gece 1 'de çarpraz komşumuz gelip "Taze ekmek var mı?" diye ekledi. Komşularımız olmasa, gülemicez şu lanet olası sitede.

Site hayatını sevmiyorum. Kim nerede ne yapıyor biliyorlar. İnanılmaz bir dedikodu kazanı var. Herkes birbirini tanıyor ve herkes birbirine selam vermek zorunda. Arada çay sohbetleri için toplanıp, akşam yürüyüşlerinde muhabbetin belini kırmak zorunda. Asosyalliğimin zirve olduğu şu günlerde, istemiyorum.

Asosyalliğimi ise, sınavlarıma ve yoğunluğuma bağlıyorum. Her şey mi üst üste gelir arkadaş?!

Sinirli ve stresli olduğunda insan direkt w kişisine sarıyor. asjhdakjhda varlığım nedir abi ya? Neyse efenim. Sonra olmadı, en yakın arkadaşlarıma, olmadı kardeşime, derken şimdi çok uzaklarda olan abime, en son babama sarıyorum. Tabi babaya sarmak yemiyo pek.

Şu seçim lagalugası bitse de hepimiz kurtulsak. Şu paralel devlet muhabbetleri falan da sıktı. Hele paralel devlete bağlı olduğuna inanılan insanların laf sokmaları, yalan haberleri, saçma lafları falan da inanılmaz bunalttı. Bi durun da nefes alalım.

Bugün oturduk, hiç işimiz yokmuş gibi 2023'ü konuştuk. O zaman yaşamak istemediğimin bilincine vardım. Allah milletimize zeval verecek dış mihraplardan korusun, Aminn. Biz böyle güzeliz, falan filan.


4 yorum:

  1. Yapılan yorumları bile yayınlamayarak epey seçim provakatörlüğüne girmişsin belii.

    YanıtlaSil
  2. Bir şair demiş; nede güzel özetlemiş içinde bulnduğumuz bu yaman çelişkiyi, devlet kurumunun hem olması gerektiği bir gerçekliği, beklentilerinde malesef uyuşmadığı bu kısır döngüyü, bu çelişkiyi ...

    Velhasil demişki Ah Muhsin Ünlü; Allah devletin bekasının belasını versin/ Malboranın da.

    YanıtlaSil
  3. ya ne güzel işte birbirinizden haberiniz varmış.sana da yaranılmıyor he

    YanıtlaSil
  4. Adsız, unutmuşum ben onu ya. Yoksa seçimlerle alakası yok mevzunun.

    Mahmut, malbora konusunda katılıyorum fakat bekanın belası iyi olmadı. hiç bi şekilde bela okumayalım biz. belalara karşıyım zira.

    çokomel, hem de nasıl haberimiz var bir bilsen. evden çıkarken babamdan sonra onlara bile sormak zorunda kalıyorum bazen :))

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...