Ivır Zıvır Part 3

Ivır Zıvırlara tekrar başlamak bana çok iyi geldi. Tıpkı az önce tasarım işimi halledip DreamWeaver'a aktarmam gibi. Sorunsuz bir site elde ettim. Değmeyin keyfime lütfen!

Demek bu mutlak yalnızlık! Zalim insanların doldurduğu alemde tek deli olmak. Ya da delilerinkinde tek zalim!

Büyükbabamı gece ruyamda gördüm. Beni aramıştı. Günlerde Cuma'ydı. "Neden gelmedin?" dedi. "İşler, güçler çok yoğundum ve gelmeme imkan yoktu" dedim. Benimle dalga geçti. Güldü fakat içten içe kızıyordu her zaman ki gibi. Neden gitmedim ki sanki? Ah şu projelerin gözü kör olsun!

Memleketin yarısından çoğu bugün doğdu sanırım. Neyse efenim, doğanların doğum günü kutlu olsun. İyi ki doğmuşsunuz. 2014 farklı olacak demiştiniz fakat ben tüm gece projemi tamamlamayla uğraştım. Daha 2 işim var.. 

Direksiyon başında poz vermeyen kaç kişi kaldık bilmiyorum ama ben de araba kullanıyorum! Benim de ehliyetim var! Hayır yani illa otoparka gidip benzini olmayan arabada fotoğraf mı çektireyim? Çektirsem de Facebook'a yüklemem. Zira biz çok sıkıldık.

Sıkıldığım diğer şeylerden bir tanesi ise devlet-cemaat tartışması. İki tarafta da gereksiz bir samimiyetsizlik gördüğümden işlerin dışındayım. Fakat diyeceğim o ki, amaaan banane? Şimdi ben burada konuşacağım da ne olacak? Zaten gündemden de çok uzağım. Çünkü işlerim var ve işlerimi gündem gelip yapmıyor sayın izleyici! 

Akminanın limonlu maden suyunda ilaç tadı var, sevmedim.

Bim'den alınmış ülker çikolatalı gofretle ciddi düşünüyorum. Son günlerde o kadar çok yiyorum ki, bence biz birbirimizi çok iyi anlıyoruz. Neden mi Bim? Çünkü orada çok taze oluyor.

En son izlediğim film: Merhaba Dünya. İllimunatisi bolca olan bir film. O yüzden tutuldu zaten bence.

2013 yılının en iyi filmini açıklıyorum madem: Django: Zincirsiz. En kötü filmini de açıklayım hazır elim değmişken ve bunu okuyanlar beni dövsünler : This is the end!

Yorumlar

  1. dijango yu izlemiştim,çokta vasat demenemez daha kötüleri vardı bence..
    meyveli sodaların bir çoğu bana yapay geliyor, şurup tadını çok rahat hissediyorum, öok rahatsız edici...

    YanıtlaSil
  2. django bence en iyi filmdi :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..