16 Nisan 2012

Sonuçta.?


Sonuç diye bi'şey yok. Yalnızca sinirliyim. Hiç olmadık birine oluşan bir sinir kat sayısına çarpılıp sıfıra eşitleniyorum günlerdir. Ne acı. Acı olan şey, kendime acıyor olmam. Kendime acımaktan vazgeçtiğim an, dönüp evsizlere, sokak hayvanlarına ve hatta bitkilere de acıyacağım. Hayır! Belki daha da fazlasını yapacağım. Öncelikle sonuca varmak gerek.

Yaptığı hatalardan ders çıkarıp, o hatayı tekrarlamayan kaç kişi var şu hayatta. Şu dedim de alınmadın değil mi hayat? Heh işte! Bahsettiğim de buydu. Hayatlarımızın bir zincir gibi birbirine bağlanmış ve hatta kenetlenmiş olması sinirlerimi bozuyor. Attığım her adımın 10 hamle sonrasını düşünmek zorunda bırakıyor beni. Yanlış yapma korkusu ile, kendi eksenim etrafında dönüp duruyorum. Çünkü biliyorum ki yörüngemi başka bir tarafa kaydırsam, domino taşları gibi birbiri üstüne düşen bir sürü olay olacak ve zarar vericem bir şekilde birilerine. Ya da ben zarar görücem. Ya da her ikisi birlikte olacak. Ne acı.

Gözlerimden akıp giden sahnelere bakıyorum da, her şey çok güzel. Yalnızken daha bir güzel. Herkes güzel. Herkesin mutluluğu kendi çapında. Herkesin acısı da. Allah büyük dert vermesin, amin.

Sonuca gelemedim hala. Bugün abimin babama söyleyemediği şeyi, babamı ayrı bir odaya çekip söylediğimde o kadar da hızlı girdim ki sonuca. Konuya girmek için ön bir hazırlık yapmadım hiç. Direkt söyledim. Kapıyı çekip çıktım yanından. O şok, ben ayrı bir şok. Abimi aradım hemen. Hallettim dedim ama gel bir de bana sor. Sor ama anlatacak bi'şey yok zaten.

Bugün izlediğim filmdeki replikler de güzeldi. Adam kadına "Benden nefret ettiğini biliyorum.." dedi. Nefes aldı derince "Ben de senden nefret ediyorum zaten." diyerek gözlerinin içine baktı ve ekledi: "Lütfen beni affet." Kadın duraksamadan konuştu: "Senden nefret etmekte ne kadar da haklıymışım" Sanırım kadınlarda hep bir müşteri edası mevcut. Hep haklıdırlar.

Ve bi'şey söyleyim mi? Yok hayır, söylemesem çok daha iyi. Çünkü ayıp olmasın diye yaptığım şeylere bakıyorum da en büyük ayıbı kendime yapmışım hep.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..