Seyircisiz maç cezası yok!

Cezaya bakar mısınız? Evet ceza. Seyircisiz bir maçtan daha da kötüsü kadınların ve çocukların izlediği maçtır gibi bir havası var sanki bunun. Aslında ben kadın savunucuların buna karşı ayaklanmasını isterdim. Hee bir de bedava olayı var değil mi?

Fenerbahçe maçında kadınların yaptığı terbiyesizliğe bakar mısınız? Twitter'da gündeme taşınınca gördüm. Trabzon hakkında olumsuz tezahurat yapan, küfreden bir kadın topluluğu. Evet gerçekten seyircisiz maçtan da beteri varmış, yaşadık gördük. Çok yerinde bir ceza diye düşünüyorum..

Aslında ben maçlara gitmekten pek hoşlanmam. Küfürlü ortamlardan, küfür edenlerden pek hoşlanmam. Aslında hep düşüncem bu yönde olmuştur. Kadınların ağzına küfür yakışmaz. Maça kadınların gitmesi eğlenceli olabilirdi. Altın günü gibi. Pardon Melahat hanım sağa geçer misiniz? topu göremiyorum. Offside 'tan atılan gole sevinen bir takım kadın eğlenceli olabilirdi elbet. Ne bileyim, holiganlığın olmadığı elit bir topluluk olabilirdi kadınlar ve çocuklar. Çok daha güzel olabilirdi. Ama bakıyoruz: Öyle mi olmuş?! 


Yorumlar

  1. Küfürü sevmem.. küfür edeni de sevmem. Allah da sevmez...

    YanıtlaSil
  2. Bayanlarla her şey değişebilir mi.. Bir kısmıyla evet.. Ama dün orda polislere küfreden, iğrenç tezahuratlar yapan, ordan burdan tırmanan makyajlı holigandan başka bir şey yoktu..

    YanıtlaSil
  3. bende sevmem!
    sayın profösör çok haklısınız...
    saygılar

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..