25 Mart 2015

Moralim çok bozuk.


Son sene hani her şey üst üste gelir. Yetiştirilmesi gereken bitirme projesinin yanı sıra, sunumlar, ödevler, finaller derken kafayı yeme raddesine gelirsiniz. Yürüyen zombi durumunuz sabahlama, hiç uyuyamama eylemlerinize bağlanabilir. Derken, bir moral bozukluğu oluşur sizde. Sonra Facebook'a durum güncellemesi olarak "moralim çok bozuk" yazarsınız. Altına bissürü insandan, bölümdaşlarınızdan, arkadaşlarınızdan falan yorumlar gelir. Hiç beklemediğiniz bir anda gelen yorum ise içler acısıdır. Komşu teyze "Gel sana bi muska yapıyım. Moralin yerine gelsin" yazar. 

Muska, komşu teyzenin yöresel bir yemeğidir. Fakat günümüzdeki anlamına bakacak olursak oldukça farklı yerlere gider konu. Sınavlar biter, yüksek notlar alırsınız. Yeni durum güncellemenizde insanların "muska" yı unutmadığını fark edersiniz. "E heralde olm, kız muska yaptırıyo." 

Yanlış anlaşılmaları sevmiyorum sayın izleyici. Bu komikti mesela. Biz yarıla yarıla gülmüştük. Yok o öyle muska değil, şöyle şöyle işte derken inanmayan tipleri inandırabilmek adına komşu teyzeye davet ettik. Onlara da muska yapacaktı sağolsun :)

Komşu teyzemin müdahale edemediği durumlarda söz konusu. Aslında benim de müdahale edemediğim ve bu durumda çıldırdığım durumlar da söz konusu. Anlamlandıramadığım olayların ortalık yerinde gözlerimi açmam, fakat yine de , her şeye rağmen yanımda olan insanları görmek.. Tüm saçma hareketlerimi göz ardı edebilen, beni sevdiğine inandığım, inanmayı sevdiğim, sevmeyi sevdiğim insanların varlığı paha biçilmez. Zor zamanların böyle güzellikleri var sanırım. Yanınızda olan insanlara daha sıkı bağlanıyorsunuz, daha çok seviyorsunuz, değerini daha iyi bir anlıyorsunuz. Diyeceğim o ki: Durum bu.

5 yorum:

  1. Heh he :D Komik bir durum geçmiş başından anlaşılan.
    O insanlar olmasa zaten o zor anlar "zor" geçer.

    YanıtlaSil
  2. Ahaha arkadaşlarının yorumuna güldüm bak. Muskayı ben de öyle anlamıştım ilk başta sonra jeton düştü tabi. O zombi gibi olma durumu bende de var Büşra. Denemeler, etütler, soru çözümleri, bir yandan aile baskısı, bir yandan sınav stresi birleşince ne hissedeceğimi bilemez oldum. Senin işin daha zor tabi. Allah yardımcın olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir paylaşımdı. Teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  4. muska :)))) hayatımızı guzellestıren ınsanların hep yanımızda olması en guzelı..oldugumuz gıbı kabul eden kendı seklıne uydurmayan..sevgıler

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..