10 Şubat 2012

Kıskançlık etkisi !



Az önce yazma öncesi pozisyonumu almış, tavana doğru bakarken içimden söyleniyordum. Sonra bu dışa vurum olarak döküldü dudaklarımdan "Ne yazsam.. Ne yazsam.." O sırada odama giren abim; "Gerizekalılığını yaz" dedi gülerek. Halimi salakça buldu tabi.  Evet, gerizekalılığımı yazmalıyım dedim. O da tabi ki kıskançlık.!


Sevdiğimi inanılmaz kıskanıyorum arkadaş. Kim ne derse desin. Kıskanıyorum. Bunun kendine güvenmekle, etrafa güvenmekle ya da herhangi başka bi'şeyle alakası yok. Yalnızca kıskanıyorum. Başkalarıyla paylaşamıyorum. Çıldıracak gibi oluyorum. Çoğunlukla kendimi tutuyorum fakat, tutamadığım zamanlar da oluyor.


Kıskanıyorum işte! diyorum şuursuzca. Kıskanmanın sebeplerinden çok, sonuçları önemli ama. Kıskandıkça sevgim zarar görüyor. Öyle ki, belli bir noktadan sonra hiçliğe gidecek diye üzülüyorum. Çünkü hiç sevmemek hoş bir şey değil. Duygusuzluk hiç güzel değil. Biliyorum ben bu duyguyu. Yani duygusuzluğu.


Bilinçli olarak yapılan kıskandırma çalışmaları bana hiç gelmiyor. Bana iyi gelmiyor. Soğuyorum. Sıkılıyorum. Benim olmayanı sevmeyen bir yapım var. Benim olmayanı kıskanamıyorum da. Sonra kendi içimde çelişkiye düşerek vazgeçiyorum. Bildiğin vazgeçiyorum. Sonra etkisizleşiyor o şey,kişi bende. Kayboluyor yavaş yavaş, yok oluyor. Hiç olmamışcasına. Ne acı.


Etkisi ben de böyle sürerlilik gösterdiğinden olacak ki kıskanma huyumdan nefret ediyorum. Sevdiklerimi paylaşamamaktan, aşırı sahiplenmekten, aşırı kısıtlamaktan.. Hiç normal değilim. Absürt olduğumu biliyordunuz değil mi?


Diyeceğim bu kadar millet. Kendinize iyi bakın. Bilinçli olarak kıskandırmayın, kıskandırılmayın, kıskanmayın. Bu çok gerizekalı ve çok yorucu bir his. Allah korusun,amin. 

5 yorum:

  1. Sana belki biliçliymiş gibi gelebilir, kişi sadece mevzuyu anlatmak istemiştir. He bi de bu konuda empati kurmak ve ben de böyle yapıyormuyum diye düşünmek de önemli ;) Amin :)

    YanıtlaSil
  2. Aynı problem bende de var yaaa napmak lazm ki aceba

    YanıtlaSil
  3. Sevdiğim insanları diğer insanlarla paylaşamama durumu bende de var sanırım. Sevgilimi geçtim bazen arkadaşlarımı bile birbirinden kıskanıyorum.:D

    YanıtlaSil
  4. bir çeşit ben işte, hiç bilmiyorum ne yapabileceğimizi :/ Yapacak bişi yok heralde, biz böyleyiz :(

    @Missbone,aynen aynen :( Çok fenayım çok

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..