12 Ekim 2017

Günlük - 15

Merhaba günlük..

Hayallerimle hayatlarım arasında gidip geliyorum son günlerde. Eskiden hayal kurmayan insanların daha mutlu olduklarını iddia ederdim. Kesinlikle öyleymiş, denedim gördüm. Bir sürü hayal kuruyor, hiç birine ulaşamayınca çılgınlar gibi üzülüyorum. Mutsuzluk büyüdükçe insanı çepeçevre saran bir sıkıntı haline dönüşüyor. 

En çok da gitmek istiyorum. İstanbul'da bile görmediğim sokak aralarında gezmek, hiç yorulmayacakmışcasına yürümek istiyorum. Sokakta bir bankta oturup simitle peynir yemek istiyorum. Çay sevmem ben, ıhlamur istiyorum. Mis gibi ıhlamur kokusu altında denizi seyretmek istiyorum. Belki şanslıysam denize ayağımı sokmak istiyorum. Hadi ama bunlar zor şeyler olmamalı insan hayatında. Ama benim için şu günlerde olabildiğince zor. Tek başıma yapmak istemediğim her şeyi tek başıma yapmam gerekiyor ve ben bu yalnızlık duygusuna itilmekten nefret ediyorum. Sanırım paylaşım yapmayı çocukken iyi öğretmişler bana. Mutluluğumu, o güzel anları paylaşmak istiyorum. paylaşım olmayınca da mutsuz oluyorum..

Bugün bir arkadaşımın eşine yapmış olduğu doğum günü sürprizini izledim. Adamcağız o kadar şaşırmıştı ki.. O an benim başıma hiç böyle bir şey gelmediği aklıma geldi. Doğum günlerini o kadar önemserken asla sürprizle karşılaşmamıştım.Belki de hiç birini hak etmiyorumdur. Galiba öyle.

14 yorum:

  1. Giderken benide götür.......:))

    YanıtlaSil
  2. Hayalleeeer. :)
    ben de beklerim sayfama :)

    YanıtlaSil
  3. İnsan biraz da büyüdükçe yalnız olmaya alışıyor galiba... Mesela ben de sinemaya genellikle tek başıma giderim. Çünkü çevremdekilerle anlaşamıyoruz film seçimlerinde. Ne yapacaksın iş başa düşünce... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sinemaya hiç yalnız gitmedim ama yemeğe gittiğim oldu. aslında hayalim tiyatro ya gitmek ama işte onu da bir türlü başaramadım. umarım bir gün yaparım :)

      Sil
  4. ay hadiiiii olur bee sana da bi gün süfliz kiiii :)

    YanıtlaSil
  5. Simit, peynir, bank ve ıhlamur...Bu dörtlü olmamış Hoca'M...(:
    Simit, bank ikilisi ya da simit, çay ve yemek&kahvaltı&brunch masası (evde veya dışarıda) üçlüsü daha uygun gözüküyor, bu arada ıhlamurda pekâlâ tek başına içilebilir.
    Lütfen rutinin dışında şeyler denemeyelim, yeni çığırlar açmayalım simit&çay denklem düzleminde...(:
    Şu sözüde çok beğeniyorum oldumolası;
    _Hayâller şu iken gerçekler bu...
    Çoğu konuda cuk diye oturtulabilen bu şablon hayâller konusundaki değişmeyen başköşe yazısı...
    Selâmvedua ile Hoca'M...(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben işte sevmiyorum öyle aynı şeyleri. herkes öyle sevebilir ama ben çaydan nefret ediyorum. özellikle kokusuna görüntüsüne hiç bir şeyine dayanamıyorum. yani napalım simit peynir yemeyelim mi :))

      Sil
  6. Bizim ailede doğumgünlerini hep ben düzenlerim. Kendi doğumgünümde bir kere pastayı ve mumları hazır ettikten sonra kapıdan çıkıp zili çalmışlığım, aaa anne sen de mi buradaydın, babacığım sen de mi geldin diye sürpriz parti moduna sokmuşluğum da vardır :) Yalnız bir kaç sene önce gerçekten de sürpriz parti yaptılar bana, doğumgünüm olmadığından ve hiç de beklemediğimden gerçekten de sürpriz bir seksenler partisi oldu. Çok şaşırdım. Darısı başına. Bu arada sana sözümü unutmadım, şu yoğun haftaları atlatır atlatmaz birlikte fotoğraf gezisi yapacağız, sokaklara dalar kayboluruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok heycanlandım şu an :) umarım yapabilirizzz..

      ve ben de öyle bir sürprizle karşılaşırım bir gün inşallah. çünkü nasıl bir duygu hiç bilmiyorum :)

      Sil
  7. Eminim sen daha bile fazlasını hak ediyorsundur.Kendine haksızlık etmesene eminim bir gün biri sana senin başkalarına yaptıklarından bile daha iyisini yapacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm. böyle düşünmen beni inanılmaz mutlu etti. inşalllah diyelim olsun madem :)

      Sil

Bi sesin çıksın..