8 Eylül 2017

Yazmak için bir sebep

son günlerde yazmak için bir sebep bulamıyorum. eskiden insanlara sinirlenir, gelir burada anlatır dururdum. artık sinirlenemiyorum. aslına bakarsanız o kadar halsizim ki, yataktan kalkamıyorum çoğunlukla. canım hiç bir şey yapmak istemiyor. tam arkadaşları ayarlayacağım, bir yerlere gideriz falan diye düşünüyorken kendimi yatağımda uyuklarken buluyorum. bolca kitap okuyor fakat kendime bir şeyler katamıyorum.

ingilizceyi tamamen unuttuğumu farkediyorum. tekrar çalışıp hatırlayım diyorum ama yok, parmağım kalkmıyor. ilk yardım eğitimi almak istiyorum, bulduğum numarayı aramaya üşeniyorum.

hayat bu günlerde çok sıkıcı.

8 yorum:

  1. Bazen insan kendini boşlukta hissediyor ancak bu durumdan bir an evvel kurtulmak lazım.

    Güzel günler sizin olur umarım...

    YanıtlaSil
  2. Zaman zaman insan kendini bu halde bulabiliyor,bir an önce neşeli,enerjik zamanlara dönmeniz dileğiyle sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Bazen oluyor bu haller insanda. Umarım en kısa zamanda toparlar,enerjik, mutlu olursunuz.:)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bir sebep bulamayışın bence gayet sevinilesi bir durum. Bir sebep bulamadın henüz ama bu sebep aradığını gösterir. Sadece şuan bulamadın. Ama arayıştasın, henüz vazgeçmedin, pes etmedin.
    Umarım gereken cevapları bulursun. Bulmalısın.
    Kendine iyi bak.Saygı ve sevgilerimle. Vesselam...

    YanıtlaSil
  6. Büşra hanım inşallah uzun sürmez bu haliniz...ben de 3-4 aydır benzer durumdayım.elim hiç bir işe gitmiyor.sadece film izliyor,kitap okuyor ve internete giriyorum.telefon elimde yatıyorum sürekli..işin garibi titizlik hastasıydım önceden her gün cam silerdim falan,şimdi haftada bir ev süpürüyorum.kendimi tanıyamıyorum artık:(ekimde dikiş kursuna başlıycam.inşallah kendime gelirim o zaman...

    YanıtlaSil
  7. Geçici bir dönem, oluyo öyle 😀

    YanıtlaSil
  8. gelip "merhaba,ben geldim" deyip,sonra "hoşçakal,gidiyorum" diyerek geçip gidebilecek bir can sıkıntısı.. :)

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..