29 Temmuz 2017

Ivır Zıvır Part 67

Neden böyle oluyor?

Tam en beklediğim yerden en büyük iş teklifi aldığım sırada elimde başka bir iş oluyor ve o işi asla alamıyorum. Sanırım çok para kazanmaması gereken bir insanım bu hayatta. Her işte bir hayır vardır çünkü. Öyle olmasa yaşayamazdık.

Sigara yasaklansın!

Oturduğum mekanda tam 3 kez yer değiştirmek zorunda kaldım. Neden mi? Sigara içen insanlar yüzünden. Sigara içen insanların kendini zehirleme isteğini anlıyorum. Hak da veriyorum. İnsan belki bile bile sürünerek ölmeyi tercih ediyordur. Fakat benim hayatımı zehir etmelerini anlamıyorum. Nefes alamıyorum sigara dumanında. Havam kirleniyor, ister istemez solumak zorunda kalıyorum. Bu benim hakkıma tecavüzdür. Tamamen yasaklanmalı, satışı engellenmeli bu zehrin. Tuvalette sigara içen komşum yüzünden tuvalete gidemez oldum. Cam açamıyorum, tekel bayii si gibi tükettiği için meleti, tüm koku benim evime doluyor. Yasaklansın anacım. Ben kimsenin iğrençliğini çekmek zorunda değilim.


Yağmurdan Kaçarken Doluya Tutulduk.

Konya dönüşü uçak inanılmaz sarsıldı. Hatta çok sinirlendim, düz yol bas git diye pilota çıkışacaktım ki, pilot parçalı bulutlar üzerinde gezindiğimizi söyledi. Sağ salim indik neyse ki. Eve gelirken arabada tutulduk o yağmura. Sol kapıdan su bile aldı araba. Bir ara saplanacağız diye çok korktum. İçim hop etti ama çok şükür sağ salim eve geldik. Allah bu tip doğal afetlerden hepimizi korusun. Ve tabi erkenden İstanbul'a geldiğim için şükrettim. Aslında akşam uçağına bilet alacaktım fakat iyi ki de almamışım. Uçakların hali ve içinde yaşananlar malumunuz.

Kıyafetime karışma yürüyüşü

Çok yerinde bir uygulama. Erkekler kadınların kıyafetlerine karışırken, bazı kadınlar da erkeklerin kıyafetine karışıyor. bence en büyük destekçisi erkekler olmalı bu yürüyüşün. Hem kadınlar arasında hem de erkekler arasında bir karışma merakıdır gidiyor. herkesin hayatı kendine güzel, size ne? Kimse kimsenin başörtüsüne de, eteğine de, saçına da, başına da, sakalına da, cüppesine de, çarığına da, şalvarına da karışmasın lütfen. Bırakın herkes kendisini istediği gibi temsil etsin.

Arkadaşlık

Artık kesin hükmü verdim, herkesle arkadaş olunmuyor. Herkese fazla değer de verilmiyor. İnsanlar sizi umursamazken, bir de yüzünüze baka baka konuşuyor ya, daha da bitiriyor. Yok anam yok, insanın ne varsa ailesinde var gerçekten. Arkadaşlık, dostluk bir yere kadar. Hiç kimsenin çıkarı olmadığı lise-ortaokul dostlukları başka..

10 yorum:

  1. Sigara bencede yasaklansın. Sayelerinde içmiş kadar oluyoruz. Herkes birbirine saygı göstermek zorunda olduğunu unutup karışma yoluna gidiyor. Bu da olmasın tabii. İnsanları olduğu gibi kabullenelim. Uçak olayında da geçmiş olsun bu arada. Herkesle arkadaş, dost olunmuyor. Samimiyetin kaybolduğu yerlerde yürümüyor arkadaşlıklar. Güzel bir yazı olmuş.Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Ne oluyorsa hakkımızda hayırlısı oluyordur. Sigara konusuna sonuna kadar katılıyorum. Türkiye yine iyi. Bizde otobüs şöförleri bile o kadar rahat içiyor ki, kullanırken ötöbüsü yolculara karşı çok büyük saygısızlık gibi geliyor bu bana. Dolu gerçekten ürküdücü bir afet. Bence bizim gibi topluluklarda değil kiyafetine karışmak insanların hayatına bile müdahele etmek her zaman olmuş ve malesef olacak. Her kesle arkadaş olunmaz ama bir candan dost çok iyidir. Benim yok, olmasını çok isterdim. Güzel paylaşım için teşekkürler ♡♡

    YanıtlaSil
  3. güzel konular..katılmamak elde değil.. eline sağlık.. Kıyafetime karışma yürüyüşü çok ilginçti.. :))

    YanıtlaSil
  4. Ne havaydı ama..Uçağın burnu ne hale gelmiş. Sigara konusunda haklısınız gerçekten.

    YanıtlaSil
  5. Sigara %100 katılıyorum.Zehrin özgürlüğü olmamalı bence,Bizim evde sigara içilmez.Ama merdiven boşluğu bina boşluklarından gelen koku sanki biz tüttürmüşüz. Hastane bahçeleri desen bildiğin zehir yuvası olmuş."Sen, benim özgürlüğüm direyerek zehirlerken kendini,benim nefes alma özgürlüğümü gasp etmenin adı mı özgürlük." diyorum...
    Rabbim korusun her türlü afetten.
    Kimsenin ne giydiği beni ilgilendirmez, lakin zamanında insanların geleceği ile(daha bir sürü şeyler) ...oynadılar giydiği (taktığı)kıyafet yüzünden.O zaman sadece canı yanan kesim haricinden kimseden ses çıktığını hatırlamıyorum.Keşke o zaman da bir (toplum)kadın dayanışması görseydik.Devir mi değişiyor yoksa başka şeyler mi .....

    YanıtlaSil
  6. Yasaklar kendi isyancılarını doğurur, yasak çözüm değildir bence.
    Uçak olayı içinse, geçmiş olsun efendim :)

    YanıtlaSil
  7. Çok beğendim, sigara olayına da kesinlikle katılıyorum. İyi haftalar :)

    YanıtlaSil
  8. hımm havada yağmur fırtına evet keyifsiz oluyooo :)

    YanıtlaSil
  9. Yasağa insanın meyli daha fazladır ama sigara yasağı için ben de yasaklansın diyorum.

    YanıtlaSil
  10. Gündemden seçmeler gibi bir yazı olmuş :))

    Arkadaşlık konusunda haklısın. Eklemek istediğim bir şey var ki herkesle her şey konuşulmaması gerektiği. Bir arkadaşımla pc oyunlarından konuşurken diğeriyle bölüm derslerinden konuşmak, bir diğeriyle ilkokul anılarını anmak da güzel :) Tüm bu konuların hepsini konuşabildiği birisi de olursa insanın ne ala, olmasa da en azından dil şişliğini indirebileceği ve en azından kısmen de olsa dert ortaklığı yapabileceği farklı farklı insanların varlığıyla da idare edilebiliyor :D

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..