25 Haziran 2017

Ivır Zıvır Part 65


Evlilik-Bekarlık

Hem evlenmiş, hem de bir zamanlar bekar olan bir insan olarak bu konuda uzunca bir yazı yazacağım. Aralarında türlü türlü farklar var zira. Bekarlık sultanlık mıdır, evlilik krallık mı bilemem. anlatırım, siz tarafınızı seçersiniz :)

Beni tanısaydın severdin

İnternette yorumlarda falan birbiriyle tartışan insanlar görünce büyük aşkların kavga ile başladığını düşünüp, bu insanlar tanışsalar birbirilerini ne çok severlerdi diye düşünürüm hep. A kişisi ile böyle bir muhabbetimiz olmuştu misal. ben onu sosyal medyadan takip ederken, o da beni blogumdan takip ediyor isimsiz yorumlar atıyormuş. bir ara bi yorumuna ne kadar itici olduğunu söylemişim ve o da bana "öyle büyük konuşma, tanısaydın severdin" demiş. "hee, eminim öyle" demişim yanıt olarak. 

Bayram

Soyadım dolayısıyla ne zaman bayramlaşsam "sana her gün bayram ehauheu" diyen insanlarla çevrili bir arkadaş ortamım oldu. bu yüzden sevmem öyle bayramlaşma ritüellerini. fakat kalabalığı severim, tatlıları da.. el öpmekten nefret ederim. öpmem de, kimse kusura bakmasın. uzaktan el sallasak olmuyor mu? Hayırlı bayramlar.

Öpüşmek mi sarılmak mı?

bana sorduğunuz an sarılmak derim. özellikle uzak akrabalarla yanak yanağa değip, havanın var gücünüzle öpülmesi veya öpülür gibi yapılması olayı bana çok uzak. sarılalım ne güzel, hem daha sıcak bir ortam olur. ama yok, illa el sıkışıp iki yanak yan yana gelecek ve hava öpülecek. Allah'tan hava öpülüyor. ya yanaktan öpülseydi? kendimi bildim bileli öpülmekten nefret ederim zaten. düşünsene sulu sulu, vıcık vıcık.. iyy. 

Yanlış konuşmak

Bazen nerede ne dediğimi bilmiyorum ama Allah'tan beni uyaran dostlarım var. Bak şurada şöyle demişsin ama sen öyle diyecek insan değilsin diyorlar. neyse ki beni tanıyorlar. peki ya tanımayanlar.. onlar o sözlerime göre beni yargılıyorlar. lütfen, birilerini tanımadan haklarında olumsuz düşünceye kapılmayın. olumluya da kapılmayın. düşünceye kapılmadan önce biraz bekleyin, gözlemleyin.. sonradan hayal kırıklığına uğramanızı istemem. zordur, bilirim.

Bisiklet

Kaç gündür bisiklet kullanmak istiyorum. bir türlü çıkamadım ramazan dolayısıyla. malumunuz bayaa efor harcıyorsunuz ve su içme isteği tavan oluyor. özellikle benim gibi bol yokuşlu bir yerde oturuyorsanız. yakınlarda kadıköy sahilde bisiklet sürmeye gideceğim. isteyenler bize katılabilir, ne demek :)

20 yorum:

  1. Məncə subaylıq sultanlıqdır həqiqətən. Bəzən əksinə yaxından tanıyınca nifrət edirsən qarşıdakına. Böyüklərin əlini öpmək bizlərdə yox amma, o qədər də pis gəlmir mənə :) Bizdə tam da yanaqdan öpülür, sulu-sulu və səsli :))) Insanlar haqqında kəsinliklə xəyallara qapılmamaq lazımdır (nə yaxşı, nə pis). Bu günlərdə velosiped sürməyi öyrənmək mənim də planlarım arasında.
    Yazıya uyğun bir yorum olsun istədim. Çox uzun oldu :) Sevgilər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değerli yorumunuz için asıl ben teşekkür ederim :) velosiped bisiklet sanırım :) umarım en kısa zamanda öğrenirsiniz, çünkü inanılmaz keyifli

      Sil
  2. ilginç düşünceler.. :) ben el öpme hadisesini ele almak istiyodum..aslında ne garip ki ben de el öpmelere karşı biraz soğugum..çocuklara "el öpmeler" yerine "samimilik ve gerçek saygı"nın öğretilmesi daha yerinde olur..samimi değilsen ve saygısızsan eğer el öpsen ne olur öpmesen ne olur? bu yapmacıkla ancak insanlar birbirlerini kandırıp durur..zaten öyle de oluyo.. maalesef..elinize sağlık..hayırlı bayramlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geçenlerde kardeşim el öpmeyi bilmediğimi söyledi. ele eğilmiyor, kafama eli çekiyormuşum. neden eğilecekmişim ki bir insanın karşısında ve neden elini öpecek mişim ki? bana bu inanılmaz kötü bir şey gibi geliyor. yaşlı tamam ama peygamber değil sonuçta. nedir yani? bence de saygı başka türlü edinilmeli.

      Sil
  3. Hayırlı bayramlar, yaş geçkin olunca ben de el öptürmeyi sevmiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah seven yok aslında ama nedense öpülme ritüeli gerçek :(

      Sil
  4. Benim de soyadım kutlu olduğu için Bayramın soyadın gibi olsun hehehe doğum günün soyadın gibi olsun falan diyenler oluyor seni çok iyi anlıyorum 😁

    YanıtlaSil
  5. Bostancı'dan Caddebostan'a kadar nefis bir sahilimiz var. Ama ya sabah ya da biraz geç çıkmanı tavsiye ederim. Yoksa bisiklet yolunu boş bulman çok zor oluyor.

    Ben de sarılmayı tercih edenlerdenim. Hele erkeklerin öpüşmesi vs. inanılmaz itici geliyor bana. Ellerinizi kullanın ve tokalaşın sevgili erkekler! Lütfennn!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. akşam vakitlerinde düşünüyordum aslında. güneşle pek iyi aram yok çünkü :/ kesinlikle, erkek kadın ayırt etmeksizin uzaktan el sallamak en güzeli :)

      Sil
  6. bizim gunumuz bugun :) bir bayram olarak bayramini kutlarim diycem kizican ama dedim bile :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, kızamıyorum artık alıştım :)

      Sil
  7. Eğlenceli bir yazı olmuş.

    YanıtlaSil
  8. çok sırıttım ya ne hoş yazmışsın yine. moda sahilinde bin pisiklete :) hatta bak göztepeden modaya dek sür ne zevk beee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göztepe den modaya kadar gidilebiliyor mu? oooo harikaymış. mutlaka gidceğim :)

      Sil
  9. Çok keyifliydi, evlilik bence işkencedir :)

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..