Güneşli Güne Merhaba!

İnsanın içini ısıtıyor güneş. Tamam soğuk havaları özledik, kar yağsın falan ama bugün ayrı bir parlaklık, ayrı bir güzellik var havada. İnsanı hiç nedeni olmaksızın mutluluğa sürüklüyor resmen. 

Bugün sizlere iremin çekilişi sonucunda kazandığım hediyeleri göstereceğim. Kargo ile gelen hediyeyi itanayla paketlemiş, kitaplar ve el yapımı defterini kalemlerle süslemiş. Huzurlarınızda teşekkürlerimi sunuyorum. Çekilişlere durmadan katılan biri olarak kazanmak inanılmaz mutlu ediyor insanı.


Şimdi sizlere bir önerim olacak. Daha önce duydunuz mu bilmiyorum fakat Facebook üzerinden videoları ile tanıştığım Düşünbil Dergisini itinayla takip ediyordum. Fakat bir türlü satın alamamıştım. Geçenlerde bir indirim paketi hazırlamışlar. 9 düşünbil dergisi, 2 godfather, 3 libido dergisini 55 tl'ye indirmişler. Kargo ile birlikte 62 tl'ye satın aldım. Dergileri tek tek satın almaya çalıştığımda 154 tl gibi bir fiyat çıkıyor karşımıza. Olabildiğince kârlı benim açımdan. Felsefe dergisi olduğu için, geçmiş sayılar falan diye de düşünmüyor insan. Ben mutluyum, okumaya başladım bile :)


Tabii halımın renklerinden biraz karmaşıklık oluşmuş olabilir :)) Dergilerin içinden çıkan posterlerle de bir tablo oluşturmayı düşünüyorum. Seviyorum böyle şeyleri. 

Bu güzel havada evde oturmak olmaz dediğinizi duyar gibiyim. Ah nerede o eski fıldır fıldır gezen büşra. Şimdilerde evden dışarı çıkasım gelmiyor, ayağımı kapıdan dışarı çıkarmak istemiyorum. Markete bile gitmiyorum. Hatta market alışverişimi Migros'tan yapıyorum online olarak, sağolsunlar sebzesinden meyvesine harika şeyler getiriyorlar. Taşıma derdi de olmuyor. Nakliyat parası olarak 5 tl gibi bir fiyat veriyorsunuz ki benim gibi evine market yakın olmayanlar için ideal. Zaten benzin 5tl yakıyor günümüzde. Hem de taşımamış oluyorsunuz, sıra beklemiyorsunuz , pat kapınızda. 60tl'lik alışveriş ve üzeri alışverişlerde evlere servis var. 

Ay reklam yazısı gibi oldu bu fakat aklınızda bulunsun diye yazıyorum. Hani varsa başka bildiğiniz şey, bana uyar. Arkadaşlarım "getir" uygulamasını önerdi fakat onu ben pek beğenmedim. Çünkü ellerinde olmayan şey istediğinizde yerine başka bir şey getirebiliyorlarmış ki ben bunu hiç istemem. Bu yüzden kullanmıyorum. Migros daha mantıklı geliyor. 

Yorumlar

  1. Hediyelerin ve dergilerin hayırlı olsun canım 😊 bazen bana da oluyor öyle bir markete bile çıkmak istemiyorum, sanırım arada bir kabuğumuza çekilmemiz gerekiyor 😊

    YanıtlaSil
  2. Hediyelerin ve dergilerin hayırlı olsun. ^^ Düşünbil'i ben de bir ay önce keşfettim. Takip ediyorum artık. Yeni sayı çıktı bile. Bir fırsatta hemen alacağım. :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de alacağım çok şey varsa ve ağırsa oradan yapıyorum alış verişimi. Dediğin gibi beş lira için taşımaya değmez. Güzel de geliyor. Unuttukları vardı geçende hemen getirdiler.

    YanıtlaSil
  4. düşünbil duymadım tımams okuycam :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..