Çekilişlere Katılma Sorunsalı


Bu günlerde bende büyük bir bağımlılık oluştu sayın okuyucu. İndirimli ve çekilişli şeylere dayanamıyor, katılıyorum. Kimisine göre bu bir tür "fakirlik" belirtisi. Olabilir. Fakat tutamıyorum kendimi. Çünkü bana hiç bir şey çıkmıyor!!

Bu yaşıma kadar bir çok çekilişe katıldım. Hatta geçenlerde katıldığımız organizasyonda kendi ellerimle topladım her çekiliş kuponunu.  Alın işte gerçek çekilişti. Fakat bana yine ÇIKMADI!!

O günden sonra ne görsem katılır oldum. Gerek sosyal medya, gerekse normal hayatta olmak üzere o kadar çok çekilişe katıldım ki, ajandam arkadaşlarımla görüşme günlerimden çok çekiliş sonuçlarını kontrol etme ile doldu taştı..

Mesela arabayla giderken aniden radyo programcısı "Eğer applicationımızı indirirseniz ve üye olursanız, bir çekiliş hakkı kazanacak, yapılan çekilişle bir talihli araba kazanacak dedi." gideceğim yere varana kadar unutmamak için kendi içimde tekrarladım aplication'ı. Hemen kaydoldum. Sonuç: Yine çıkmadı!

Çıkmadıkça daha çok hırslanıyor, daha çok katılıyorum. Magnum çubukları ile başladığım bu yolculukta geriye ne Nescafe bıraktım, ne de site üyeliği.. Hatta geçenlerde bizim burada alışveriş merkezinde 150tl ve üzeri alışveriş yapanlara çekilişle araba veriyorlardı da son gün tek nefeste 150tl 'lik alışveriş yaptım. Tabi ki çıkmadı.

Bugünlerde Gold a sardım. sosyal medya üzerinden türlü çekilişler yapıyorlar. Bana neden çıkmıyor arkadaş? Bloglarda da katılıyorum, yok! Bu lanet olası hayal kırıklığını yaşamamak ve yaşatmamak için çekiliş yapmıyorum blogumda. Bir gün yapacağım ama hala hayal kırıklıklarımı atlatamadım. Maalesef durum şu: 100 kişi katılır, ödülü 1 kişi alır.. Neden ismimi göremiyorum ki hiç bir çekilişte? Hele şu tatile çok ihtiyacım olan günlerde, tatil çekilişi yapan gurmelerin çekilişlerini neden kazanmıyorum..

Biri bana dur desin. Desin ki çıkmıyo büşra, hayat mamat meselesi değil. Demek ki şansın yok senin. Bırak bu işleri. Takma kafaya. O zaman bırakırım belki. Ama ya çıkarsa? :S 

Demek insan böyle kumara alışıyor. Allah beni bu dertten kurtarırken, sizler de elinizden geleni ardınıza koymadan bana laf sokabilirsiniz. Buyrun: :))

Yorumlar

  1. Bana cikmayacagini bildigim icin katılmıyorum ben. Ama hic belli olmaz yahu. Yola devam!

    YanıtlaSil
  2. Ben blog çekilişlerinden bir iki bir şey kazandım. Tamam tamam 5- 6 çekilişin talihlisi oldum. Yaş kaç olursa olsun insan mutlu oluyor.
    Mutlu olacaksanız söyleyeyim büyük çekilişlerde talihli olmadım. Fotoğraf makinası kazanırım diye çok ümit etti ama olmadı. Olmaz da. Orada bir katekulle var. Radyo çekilişi ile tatile giden arkadaşım var. Ayak üstü 5 dk da tanıştığı biri vasıtası ile tatili kapıp Alanlaya ya gitmiş.
    Neyse efendim bu kadar yazıyı siz kıskanın diye yazmadım, kumarda kaybeden aşkta kazanırmış diye teselliye gelmiştim :)

    YanıtlaSil
  3. O zaman bu yazının üstüne çekilişime beklerimmm😁😀

    YanıtlaSil
  4. Allah (cc) çalışarak, alınteri ile kazanılan hayırlı ve bereketli, az ama öz, helâlinden rızıklar versin Hoca'M, gerisi laf'ı güzaf...(:

    YanıtlaSil
  5. Hahaha, ben de hiç çekilişe katılmadım sanırım. Arada milli piyango bileti almak ve en fazla amorti çıkması dışında hiçbir şeyle alakam yoktur. Cep telefonundan mesaj atmam, kupon doldurmam, nedense bana çıkmaz der geçerim :)

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkürler, bu yazıdan sonra bana bir şey oldu, artık bıraktım sanki katılmaları :))

    YanıtlaSil
  7. gerçekten çok güzel yazı olmuş emeğinize sağlık banada beklerim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..