Ürün Deneyimi: Nescafe White Choco Mocha

Çok değerli okurlarım

Geçenlerde Fikri Mühim "nescafe white choco mocha hediye kiti" ni bana gönderdi. Öncelikle gelen paketi çok beğendiğimi söylemeliyim. Son günlerde kahve bağımlılığım artmışken, rüya gibi geldi bana. 

Öncelikle  beyaz çikolata aşkımdan bahsetmeliyim sanırım. Oldum olası severim beyaz çikolatayı. Beyaz çikolatalı kahve görünce afişlerde, tüm marketlerde bu ürünü aradığımı da itiraf etmeliyim sanırım. Gerçekten tadını oldukça merak ediyordum. Ve heyecanla yaptım kahveyi. Merakıma değdi, inanılmaz sevdim. Gerçekten harika bir tad. Hatta sizin o meşhur kahvecilerinizde bulunan, ağzınızı yamulta yamulta söylediğiniz "vaayytt çaaklıtt mokaaa" dan hiç bir farkı yok. 


Bu yüzden #EviniCafeyeÇevir etiketi ile çıktıkları bu yolda, kesinlikle aynı yolun yolcusu olduğumuzu söylemeliyim. Çünkü diğer ürünleri de denedim tek tek. İlk önce siyah çikolatalı mocha'yı denedim. O da inanılmaz lezzetliydi. Cappuccino ise yıllardır aradığım köpüktü. Reklamlarda gördüğünüz kadar çok köpürüyor ki, bu benim için inanılmaz ekstra bir özellik. Fakat tüm bunların için gözdemi açıklıyorum: CremaLatte sütlü ve köpüklü.. Köpüğüne, sütüne ve diğer tüm özelliklerine bitiyorum bu ürünün.. 

Bence siz istediğinizden birini alın. Onca para verip dışarda içeceğinize evinizde miss gibi kahvenizi yudumlayın. Nescafe bu işi biliyor kesinlikle. :) Ha bu arada yolladıkları bez poşet ve arkadaşlarıma dağıtmak üzere verilen kahveler için teşekkür ederim. Kahveleri denettiğim eşim, arkadaşlarım ve annem ile babam çok beğendiler. Bence siz de deneyin bi.

Yorumlar