Ivır Zıvır Part 59



diriliş ertuğrul dizisine yapılan saçmalıktı. zaten kendi kendilerine takıldılar koskoca ! ödül töreninde. izlemedim bile. umarım onlar için büyük bir kayıptır benim izlememem.

metal dizayna sahip, 1080x1920 piksel çözünürlüğe sahip, 8 çekirdekli işlemcisi olan, 16gb dahili hafızası olan cep telefonu. fakat diğer cep telefonlarından ayrılan en büyük özelliği 21,5 mp arka kamera, hibrit otomatik odaklama ve 16 mp ön kamera -ışık sensörleri. 30fps değerine sahip video özelliği ile film bile çekilir, test edildi-onaylandı. telefon 6.0 inç ekran genişliğine sahip. alışılmışım dışında yani. gereğinden fazlaca büyük. 202 gr ağırlığı ise bana sorarsanız yer yer 400'e kadar çıkmakta. elimde bu telefonla geçen gün kantinden çay alırken, çaycı teyzeden tepsi istediğimde "elinde var ya işte tepsi, üzerine koy, hiç bişeycik olmaz bardaklara" demesine sebep olan telefon aynı zamanda. çünkü çaycı teyze için çayların dökülmemesi telefondan daha mühim. 

bugün kimya labaratuvarında yoğun gaz sıkışması olduğundan okula ekipler geldi. gerekli tektikler yapıldı. mutluluktan ölecektim az daha ders iptal olur diye, oldu mu? olmadı..

20 yıldır okuyorum, 20 yıldır okul iptal olunca mutlu oluyorum.

insan 7 sinde neyse 7 sinde de odur.

evli olmayan arkadaşlara baskınızı, aptal hareketlerinizi bırakın lütfen. özellikle syrano'nun etrafındaki ahmak insanlar, sizlere sesleniyorum. ömrümde duyduğum en düşünme yetisine sahip olmayan ve bunu inatla belli etmeye çalışan varlıklarsınız. syrano sen de takma onları, kendi hallerine bırak, he de geç. umursama. lafa bakmadan önce lafı söyleyene bak.

bugünlerde aptallıkta doktora yapıyorum, kimse de beni uyarmıyor. bana geçmiş olsun..

çok yoğunum, çok sıkıcıyım, çok sıkılıyorum..

bazı insanlara çocuklarını bu derece paylaştıkları için patlamak istiyorum, fakat sonra içime patlıyor tüm söyleyeceklerim. 

bu günlerde harika bir dizi seyrediyorum. netflix aldık bu arada. illegal yollarla müzik dinlememek için spotify premium üye olmamla başladı herşey. şimdi de netflix ile içim rahat izliyorum tüm filmleri. tavsiye ederim. eğer varsa sizde i.t.crowd izleyin. gerçekten komik, harika.

bir de ablanız neye başlıcak? yakın dövüş sanatına. çok heycanlıyım, dövecek bi sürü insan var sokakta ne de olsa :) dövüş kulübümü kurarsam, sizlere elbette haber vereceğim .

Yorumlar

  1. :) ne güzel yazmışsın bende sıkılıyorum zaman zaman
    dövüş sanatı ilginçmiş önüne geleni döv gitsin ozaman :) :) şaka şaka ama zaman zaman lazım olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook istiyorum önüme gelene bir tekme atmayı :) yok daha çok tacizcilere atasım var. :)

      Sil
  2. :) Okul iptal olunca sevinenler el kaldırsa, milyonları buluruz gibime geliyor. Ben doktora yapıyorum, hala aynı sevinç oluşuyor. Ne menem bir his şu öğrencilik :)

    Dövüş sanatları süpermiş ama ben de öğrensem.. Kendimi tutamam, trafikte arabadan inip sağı solu hırpalarım gibi geliyor. Zaten agresif şöförüm :)

    Sen sıkılmışsın ama ben okurken çok keyiflendim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa çok sevindim şu an nedense yorumunuzu okuyunca. çok teşekkür ederim, sıkıntım süpürülüp gitti :)

      Sil
  3. Diriliş Ertuğrul'da zaten saçmalık, sanki dedemiz Ertuğrul Gazi fantastiko bir kişilikti rahmetli, bence mizan'da dirilişçilerin yakasına yapışıp bir güzel 'kul hakkı'nı telif hakları yönünden isteyecektir, körler(diriliş ekibi),sağırlar(panten'eciler) birbirlerini ağırlar gibi gibisinden...:D
    Birde bu ertuğrul çakmasında ne abdest var, ne namaz...
    Herneyse, güzel yazmışsın, keyifle okudum Hoca'M, saygılarımla...(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç izlemedim, fakat ödül törenini izledim. yapılan büyük bir saygısızlıktı bence. sonuçta dizilerin hepsine karşı olduğum için, bu konuda ne desem yalan olur. sonuçta yalan dünya bu dizi sektörü; diğer tarafta asıl kişilikler de bunun bilincinde olacaktır diye umuyorum. yok olmayacaklarsa da bu izleyenleri, izletenleri bağlar heralde :) bana dokunmayan yılan bin yaşasıncılık zihniyetime sağlık

      Sil
    2. Gerçek kişilikleri konu edinmeyen dizilere saygım sonsuz, sonuçta hayal ürünü şeyler ama tarihî, gerçek kişilikleri olduğundan farklı şekilde ifşa etmek kul hakkı nezdinde o kişiye saygısızlıktır, para hırsı uğruna tarihi kişilikleri fantastik görünümlere sokup, izleyici kitlesine Büyük Britanya Halkı havalarına sokmak, Galler'e, İrlanda, İskoçya, İngiltere, Harry Potter, Zeyna, Cesur Yürek (mel gibson) iklimi tadı vermek...
      Diriliş demek Cesur Yürek demek, Düzyatan demek Mel Gibson demek, geçen sezon Moğol tiplemeleri vardı, fantastik eğilim tavandı...Bu yıl izlemiyorum, Cüneyt Arkın'ın tarihi filmleri bile bu dizideki havadan daha gerçekçi duruyor, dermişim naçizâne...
      Yoksa TV'de Türk dizisi izlemek benim önemli bir hobimdir sonuçta emeğe saygı...(:

      Sil
    3. başka önemli hobiler bul sn disturbed. kültürel çözülmeye destek verme sende pls :)

      Sil
  4. bizim kampüse de itfaiye geldi, yine aynı sebepten. Sanıyorum aynı okuldayız. Öyle belirteyim dedim:)

    YanıtlaSil
  5. Tepsi muhabbetine sabah sabah çok güldüm, Allah iyiliğinizi versin :D
    Ben mezun oldum, okumaya devam etmedim. O da bir şey mi, okumasam bile ne zaman tatil olsa hala seviniyorum :D
    Yakın dövüş kursu açarsanız bizleri mutlaka haberdar edeiniz, efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette haberdar ederim :) okumaya devam etmediğim günler olur mu bilmiyorum ama galiba olmucak :(

      Sil
  6. Bir ara kickbox öğreniyordum, o kadar keyifliydi ki aerobik falan halt etmiş yanında. (Aerobik deyince yaşım ortaya çıkıyo sanırım ama neyse kickbox biliyorum dedim kimse sesini çıkartmaz herhal :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..