Hüzün..


Kesinlikle bu havaların bir hüzün dalgası taşıdığına inanıyorum. Tam bunalım hırkanı giyip, kahveni eline alıp, battaniye altında , camdan dışarıdaki ilginç akışı izlemeklik hava..

Sokağı düşünüyorum, karşımdaki evleri düşünüyorum çoğunlukla. Ne pislikleri, ne güzellikleri barındırıyor içinde. En çok da pislikleri..

Keşke çok daha iyi insanlar olabilse her yerde. Hepimiz belki o zaman aradığımız o mutluluğun içinde buluruz kendimizi. Mutluluk dedim de, aklıma geldi, ben sonbaharda bile mutluydum eskiden.

Bu da şarkımız olsun: Dorian- Yeniden Hayata

Yorumlar

  1. Aynen bu aralar hep bi hırkam var onunla dolaşıyorum

    YanıtlaSil
  2. Sonbahar hüzün ayıdır efendim, binaları bilmem ama sonbahar en çok da gerçeği barındırıyor :)
    İyilikler dilerim...

    YanıtlaSil
  3. Sokak demiş iken, ben yağmurda ıslanmaya katlanamıyorum ama cesur anneler çocuklarını ıslanmak uğruna bile olsa okula götürüyorlar, annelerin ilköğretim çağındaki çocukları için bu görevi bu kasvetli havalarda bile cesurca yerine getirmeleri takdire şayan, ya o çocukların bu havalarda bile okullarına gitme davranışları, vaybee, anneler ve küçük kuzucukları ve sonbahar ve fındık aromalı kahve, yanında hindistancevizli pötikek, TV'de 'kısmetse olur' gündüzleri...Ekim'de doğmuşum, burcum terazi, hersey istediğim gibi, sevilmez mi sonbahar...(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben seviyorum ıslanmayı. şemsiye bile kullanmıyorum:D
      ben yaz çocuğu olduğumdan yazı inanılmaz seviyorum ama sonbaharı sevemedim pek.

      Sil
    2. Şemsiyeyi bende çok seviyorum, hele ki yağmurda...Yağmur yağar iken şemsiyeden çıkan o özel sesler...Yaşamak çok güzel...:D

      Sil
  4. sonbahar en güzeliiii :)

    YanıtlaSil
  5. Sonbahar bana hüzünden çok mutluluk veriyor . Ama bulunduğun memleket öyle sıcakki sonbahar havası daha şimdi yok:)
    Svdiğin kişi yanında onunla kahveyi birlikte yudumlamak daha güzel olmalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh keşke öyle olsa :( ama bu hava insanın içine hüzünü serpiştiriyor maalesef :/

      Sil
  6. En güzeli manasız yürüyüşler Favorimdir kendileriyle çok içli dışlıyız uzun zamandır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. manasız yürüyüşleri ben de çok seviyorum. sanırım benim de içli dışlı olmam gerekiyor

      Sil
  7. Ah ah o mutlu günler güzel bir şey paylaşmışsınız ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Ah ah o mutlu günler güzel bir şey paylaşmışsınız ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..