Ve ..

Aslında günlerdir erteliyorum yazı yazmayı. Buraya internetten topladığım bilgiler ışığında bir kaç bir şey yazmak isterdim. Fakat yazmayacağım. Çünkü darbe her zaman, tüm topluluklarda yalnızca siyasete değil; tüm toplumsal yaşantıya atılmış bir tekmedir. Asla mazur görülemez. Dünyanın hiç bir ülkesinde insan hak ve özgürlüklerinin gözetildiği hiç bir yerde darbe hoş karşılanmaz. Darbe yanlısı olup "halkı yine halkın seçtiği yönetir" zihniyetine sahip insanları anlayamazken; 80 darbesini yaşamış bir memleket olarak 50 yıl geriye atıldığımız dönemleri unutmadan darbeye hayır diyorum!

Ölenlere Allah'tan rahmet, kalanlara sabır diliyorum. Bu olaylara sebep olanları da Allah'a havale ediyorum, Çünkü; Dönüş O'nadır

Instagram da 9gag tarafından ertesi akşam paylaşılan ve beş altı saat sonra kaldırılan şu paylaşımı da yapmadan geçemiyorum. Benzerlik mi, rastlantı mı, yoksa başka bir şey mi; bilmiyorum..

Yorumlar