Yer Keşfi:Kuymak Kahvaltı Salonu-Beşiktaş

Merhaba kahvaltı severler. Bir kahvaltı önerisinde daha sizlerle birlikteyim. Beşiktaş'ta bir çok kahvaltı salonu var bildiğiniz üzere. Bir Trabzon'lu olarak Kuymak Kahvaltı Salonuna gitmeseydim, ağlardım sanırım. Nitekim gittim de.

Mekanın adresi sitesinde mevcut. Öncelikle kuymağının tadından başlamak istiyorum. Zira çok güzeldi. Kuymağı güzel yapıyorlar fakat gerisi hikaye mekanda. Fiyatlar olabildiğince yüksek tutulmuş. Menü de yer alan kahvaltı tabağı 8 TL iken, aynı özelliklere sahip kahvaltı tabağı L  11 TL ile satılmakta. Aralarında tek fark large olan kahvaltı tabağına tereyağı ve bal eklenmiş olması.

Hani 11 TL ile 8 TL arasında bir fark vardır yine diye düşünüyorsunuz fakat gerçekten bir fark yok. 8 TL verip, doyamıyorsunuz da maalesef. Çünkü masalara konulan ve kişiye özel reçel tabaklarına konulan en fazla bir yemek kaşığı reçellerle doymak zorundasınız. İki çeşit reçel, tahin-pekmez ikilisi,zeytin (6tane), domates ve salatalık, kibrit kutusu büyüklüğünde beyaz peynir ve iki ince dilim kaşar peyniri. Eğer obez iseniz ve doktorunuz size sıkı bir diyet yazdıysa mekana gidip gönül rahatlığıyla karnınızı doyurmayabilirsiniz. Zira ben kahvaltıyı sıkı yapmayı sevenlerdenim. Açıkça konuşmak gerekirse, beni kesinlikle doyurmadı.

6TL'ye aldığınız soslu sosis ise lezzetliydi. İçinde 6 parça,(muhtemelen 2 sosisin 3'er parçaya bölünmesi ile oluşmuş)sosisler vardı. Ustaları olabildiğince maharetli fakat, serviste cimri olunmasa. Bir İstanbul Büyükşehir Belediyesinin Tesislerinde servis edilen kahvaltı tabaklarını sevmedim, bir de bunu. Yapacak bir şey yok. Fakat güzel bir yanı var. Hiç bir şey çöp olmuyor. Yokluktan her şeyi yemiş oluyorsunuz. Bak bu da güzel.

Kuymak yemek istiyorsanız, mekana uğrayın derim. Kahvaltı tabaklarına yönelmeniz yerine, diğer seçeneklerden bir şeyler yaptırın. Zira o şekilde aynı paraya daha çok doyarsanız. Ben bir daha gittiğimde öyle yapacağım misal.

Not: Görsel, Google Görsel'lerden alıntıdır.

Yorumlar

  1. senin şu kahvaltı yazılarına bayılıyorum.O kadar işime yaradı ki diğer yazın... Belki biraz yüzsüzlük olacak ama Beşiktaş'da ki kahvaltıcılar için genelde çok iyi en iyi kahvaltıcılar orada diyorlar.Diğer mekanlar hakkında da fikrin varsa onları da bir döktürür müsün.Bu arada diğer yazı da fiyat sormuştum yanıtlamışsın çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. hiç önemli değil :) beğenmene sevindim. Beşiktaş'ta gidipte memnun kaldığım bir yer olmadı henüz. Olursa paylaşmak benim için memnuniet :)

    YanıtlaSil
  3. Ben kahvaltı olayını araştırıp gitme taraftarıyım. Genelde elde patlama durumları daha çok oluyor.. Ben Kahvaltı olayını bizim buralara bir Karadeniz yemekleri yapan yer var Allahh allah Zaten onun dışında yemek yok oraya gidiyorum Neyse buraya gidilmez Beşiktaş çok kalabalık ben kalabalık gelemiyorum :) Teşekkür ederim biraz daha bakayım gittiğin yerlere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahhahah bak bakalım genelde kahvaltıları yazıyorum zaten :) ama kuymak yemek için bi git derim yine de :)

      Sil
    2. Ben yazsam :) yavaştan geliyorum :) Gittim gittim Beşiktaş,ta Ama ben çok kalabalık yerlere giremiyorum ve paldır küldür oluyor benim gittiğim yerde ben yavaş yavaş yapıcam kahvaltıyı gitmedim değil ama millet üst üste alt alta O yüzden kahvaltı olayını araştırıyorum Çok Sefa insanıyım ben :) Darlanamam Keyifli olması lazım

      Sil
    3. o halde seni kahve dehası exclusive ye yönlendireyim. hem deniz havası da alırsın :)

      http://hayalmeyalbuschra.blogspot.com.tr/2016/09/mekan-kesfi-kahve-diyar-exclusive.html

      bu kahvaltının fiyatı 50 tl, çift kişilik serpme :)

      Sil
    4. Biliyorum burayı :) Ama içine girmedim yakın gidilir bu mekana :) Teşekkür ederim. Biz sefa insanlarını düşündüğün için :) Okudum şimdi görüntü güzel...

      Sil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..