.

Bugün düşündüm de Bu memlekette sinir hastası olmamız için her şey en ufak ayrıntısına kadar düşünülüp tasarlanmış resmen. Neden mi? Oturup anlat desen anlatırım ama anlatma dersen anlatmam! Düşünsene! Toplu taşımaya zam geldi, biri de çıkıp "hayırdır sen ya?" demiyor. Ya da bir  sürü saçma sapan şey oluyor, yine kimse de çıt yok. Ne kadar saçma olay varsa her bir şey bizde.

Spor yapmak insanı dinçleştirir dediler, tekrar spora başladım. Ufak bir sakatlanma yaşadım. Hayat bana şimdlik çok güzel. Neyse efenim, ilerde güzel şeyler olur -belki-

Düşündükçe düşünmekten vazgeçtiğim şu günlerde, ani kararlarla ani şeyler yapabilme olabilitem mevcut. Bu da ne demek oluyor biliyor musun sayın izleyici, bilme. Çünkü bilersen, hoş olmaz.

Tshirt tasarlamaya başladığım son günlerde, sizlere doğru açılmayı da düşünmekteyim. Öncelikle hediye olarak çekilişle göndereceğim kendi tasarımım olan tshirt için beni izlemeye devam edin. Aman banane senin salak tasarımından derseniz de küsmem. Sonuçta zevkler.

Bu yazıyı neden yazdığımı bilmiyorum. Çünkü henüz bir konusu yok. Son cümlemi atarken söylemek isterim ki; belirsizliklerden nefret ediyorum!

Yorumlar