I'm Back!


Ne havalı oldu ama. Geri döndüm diyemedim de i'm back dedim. Çünkü o kadar iyi ingilizce biliyorum ki sormayın.! Yds'de bir paragraftaki bir cümleyi dahi anlayamayacak kadar. Sonuç nedir biliyor musunuz? Ben de bilmiyorum fakat nedense içimden 37 alsam yeter geçiyor. Yada 38. 

Ösym'ye söyleyecek o kadar çok lafım var ki. Bunu en çok da ben hak ediyorum diye düşünüyorum. Çünkü sonu S ile biten tüm sınavlarına girdim. Şimdi de Ales çıktı başıma. Sabah-akşam derken çalışma meraklısı bir insan oldum. Kütüphaneden çıkmıyorum. Kütüphanede yeni bir arkadaş ortamı kurdum ki hepsi tıpçı. Tıp insanları ilginç oluyor gerçekten. 

Tıp öğrencisi türbanlı bir hatuna hangi bölümü seçmek istediğini sordum. Önceden cerrahi istediğini fakat artık bunun muhafazakarlığına uygun olmadığını düşündüğünden değiştiğini söyledi. "Ne alaka?" dedim hemen. "Çünkü ameliyathaneye girerken bone takmak zorunda kalıyoruz. Bone ile saçlarım falan gözükmüyor tamam, fakat diğer tesettürsüz arkadaşlarımdan da bir farkım kalmıyor. Onlar gibi oluyorum" dedi. Açıkçası hiç bu kadar ince düşünmek aklıma gelmemişti. Takdirledim.

Sonra oturduk alzheimer dan tutun da bir sürü beyin hastalığına kadar konuştuk. İlgi alanlarımdan bir tanesi de tıp sanırım. Boş zamanlarımı kütüphanelerde değerlendirirken azcık tıp derslerinde de değerlendiriyorum. Bazen de hukuk. Kamu yönetimi bilgilerim tazelensin diye yapıyorum bunu. Bir de aptal ve kendini geliştirememiş insanlara dayanamadığımdan. Oturup kitap bitiriyorum. Bazen günde bir taneyi buluyor. Geceleri film izliyorum. Ve bir cümle geliyor aniden aklıma. Hangi filmde ya da hangi kitapta olduğunu anımsayamıyorum. Fakat gerçekten iyi cümleler. Hepsi alıntı. Fazla mı yükleniyorum, yoksa yüklendikçe genişletiyor muyum, yoksa genişlettikçe boşaltıyor muyum kafamı bilmiyorum . Bi'şeyleri öğrenmek ciddi manada hobim olmuş durumda. 

Şimdi sizlerden "okumadan ölme", "izlemeden ölme", "dinlemeden ölme" diyebileceğiniz öneriler bekliyorum. Hayat güzel. Okuyun, izleyin ve dinlenin.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..