Aldatmanın Rengini Bilmeyiz Biz!


Aldatmak nedir diye sorsak herkese göre göreceli bir sonuç ortaya çıkar. Biri varken, birisini düşünmekten başlar da biri varken, başka birisiyle sabahlamaya kadar gider. Ben düşünce kısmında başlar derim aldatmak. Eyleme geçmeyi, saymıyorum bile. Peki sen ne düşünürsün bu konuda?

Seni bilmem ama Emre Aydın bir şarkısında der ya hani "Aldatan kadın kadar düşman" diye. Sanırım bu cümlede anlatmak istediği, kadın asla aldatmaz, aldatıyorsa mutlaka bir sebebi vardır. Ya sizden ciddi manada nefret ediyordur, ya da ciddi manada seviyordur. Nerden mi geldik buralara?

Bir kızcağızla muhabbet ediyorken, aldatan bir kadının hikayesinden bahsetti biraz. Ağzıma alamayacağım, almayacağım şekilde gelişen bir aldatma hikayesi bu. Anlatsam, kadınlardan soğursunuz. Çünkü o derece aşık adam kadına. O derece sırılsıklam. Aldatıldığını öğrenince cehennem kesilmiş dünya başına. Sonra bir daha da hiç bir kadına güvenmemiş. Nasıl güvensin ki? Aldatılmak bu.

Aldatmanın kokusu, rengi veya diğer herhangi bi'şeyi var mıdır bilmem ama hissedilir diyorlar. Adam o kadar eminmiş ki kadından, asla yapmaz benim ki demiş. Hani öyle böyle değil. Arkadaşları "gözümüzle gördük abi" deselerde, vardır bir açıklaması demiş. Açıklaması varmış kadının. Elle tutulamayacak kadar yumuşak ve çirkef. Verilen değeri, güveni ve de en önemlisi sevgiyi hak etmeyecek bir kadın. "Ee ben olsam dalardım ağız burun" dememek için kendinizi zor tutacağınız anlardan bahsediyorum. Adam "Peki o zaman, size mutluluklar" diyebilecek kadar soylu. Kadın "Affet beni ama böyle olmak zorundaydı" diyecek kadar soysuz.

Aldatmaya yönlendiren etmenleri anlattıkça mantığınıza yatabileceği yerlerin varlığı, karşınızdaki kişiyi aptal yerine koymayı açıklamıyor maalesef. Sanırım adamın kaldıramadığı en ağır darbe de bu olsa gerek. "aptal yerine konmak". Sen hayallerini kurarken, senin hayalini kurduğun kadının başkasının hayalinde yer alıyor olması.. Hadi ama, bunu kimse hak etmez. Bunu kimse hak etmemeli.

Eee sonuç? Sonuç: lanet olası pislik dünyasında debelenen, kirlenmiş hayatlar. Çamura basmayalım o halde, ayağımızın altı bile kirlenmesin!


Görsel: adminpanpa sitesinden alıntıdır.

Yorumlar

  1. aldatmak,aldatılmak fazla göreceli kavramlar.mesela ben aldatılmamış bir insanın aldatmayı beceremeyeceğinden adım gibi eminim.geriye de dönüp bakmak lazım bazen...

    YanıtlaSil
  2. Ben de kadinlarin intikam almak icin aldattiklarini dusunurum. Cevremde gozlemledigim kadinlar bu yuzden aldatiyorlar.Kadin sebepsiz cani cok yanmadan aldatmiyor bence. Dogru degil kesinlikle ama galiba ofkeyle mantikli dusunemiyorlar.

    YanıtlaSil
  3. @çokomel, aslında aldatılmış bir insan aldatmaya daha çok meyilli oluyor. çünkü aldatılma korkusu çok kötü bişi :/

    @kadriye, bazen bana da kadınların intikam almak için aldatması mantıklıymış gibi geliyo. sonuçta daha büyük ceza yokmuş gibi ne bilim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..