İlişkiler!

Masada oturduk yan yana. "Ben kalkıyorum" dedim. Yüzüme uzunca ve ağlamaklı baktı. Ayağa kalktım, O da kalktı. Sonra bana sımsıkı sarıldı. Sonra ben eve geldim.

Aynı hikayeyi tekrar anlatıyorum:

Masada oturduk yan yana . 7 yıllık ilişkisini anlattı. Sonra aniden terkedildiğini. Eve geç kaldığım için "Ben kalkıyorum" dedim. O kadar morali bozuktu ki, yüzüme uzunca ve ağlamaklı baktı. Ayağa kalktım. Nedeni bilmiyorum ama O da kalktı. Bana sımsıkı sarıldı. "Sarılmaya ihtiyacım var, özür dilerim" dedi. Ben şok oldum. İlk kez tanıştığım birisiydi sonuçta. Sonra ben eve geldim.

Aynı hikayeyi yine anlatıyorum.

Masada arkadaşımla oturmuş ders çalışıyordum. Yanında erkek arkadaşı da vardı. Sonra erkek arkadaşının kankası olan kız yanımıza geldi. Kız 7 yıllık ilişkisi hakkında konuşuyordu. İster istemez, kulak misafiri olduk. Aniden terkedildiğini anlatınca ister istemez lafa karışmak durumunda kaldık. Epeyce bir süre ilişkisini çekiştirdikten sonra eve geç kaldığım için "Ben kalkıyorum" dedim. O kadar morali bozuktu ki, yüzüme uzunca ve ağlamaklı baktı. Bir çok şey daha anlattı. O sırada ayağa kalktım. Yeni tanışmamıza rağmen kızcağız bana sımsıkı sarıldı. Sonra sanki yanlış bişey yapmışcasına benden özür diledi. "Sarılmaya ihtiyacım var,özür dilerim" dedi. Ben şok oldum. Kız da olsa ilk kez tanıştığım birisiydi sonuçta. Sonra ben eve geldim.

Sanırım ilişkiler hakkında yazı yazacağım sanmıştınız. Hayır efenim, bugün yaşadığım olayı 3 farklı gazetecinin dilinden anlattım. Onlar size anlatmak istediklerini, anlatmak istedikleri şekilde anlatıyorlar ve sizler de afiyetle yiyiyor, sorgulamıyorsunuz. 

İlişkilere gelecek olursak, olabildiğince aldatmalı muhabbetlerin içinde kaldığım şu günlerde hepsinden nefret ettim resmen. Bi insan bi insanı sevmekten vazgeçmişse bunu o insana söylemek boynunun borcu olmalıdır. Söylemiyosa, adinin tekidir zaten. Kızın üzülmesine gerek yoktur değil mi? O öyle olmuyormuş işte güzelim. Biz bunu bugün bire-bir yaşadık hiç tanımadığım bir kızcağızla.

Yorumlar