Yok efenim yok!

Kim beni anıyorsa, bilsin ki ben bunu bilirsem onu daha fazla anarım! Yani kim olduğunu bilirsem. Öyle arkadan atıp tutmak, hiç de hoş değil! Bilgisi olsun o kimse.

Bazı insanlar ölümleri falan hazmedemediklerini söylüyorlar, tamamdır doğrudur diyorum. Ama bahsettikleri insan bir yabancı oyuncu olunca, ben de bunu hazmedemiyorum. Bu neyin kafasıdır tam olarak?

Bir insan bir insanı neden sever diye hep merak ederken, bir insan bir insandan neden nefret eder'i merak eder oldum. Milyonlarca neden sıralayabileceğinize eminim ama inanın benim hayatımda nefret ettiğim kimse yok!

Şu an görüşmediğim, aramıza mesafeler giren, ya da herhangi bir sebepten dolayı görüşmediğim, hayatımdan çıkardığım insanları düşünüyorum da; düşünürken gülümsüyorum. Hele birisi var, aklıma gelince neredeyse kahkaha atacağım. İnsanın geçmişi ile mutlu olması da güzel sanırım.

Hayatımın yarısını Photoshop, Dreamviewer ve Maya işgal ederken, diğer yarısını kocaman bir boşluk tamamlıyor. Bilgisayar ekranı ile olan yakın temasımdan olacak ki, uzağı göremez hale geldim. Bu da ne demek oluyor biliyor musun sayın izleyici? Yıllardır hasretini çektiğim, başkalarında gördüğümde aşık olduğum, hep gıpta ile baktığım "gözlük" olayına artık ben de muhtaç oldum. İşin kötü kısmı ise pişman olmam.Hayır gözlük takıyım ben yine ama görememe duygusu çok fena. 

İnsanın görememeyi keşfetmesi de çok ilginç. Geçenlerde annem "Bildirmek istemeyen Allah, bildirmiyor" diye laf etti. He yaw he desem de başıma hemen kalp gözümü açacak bir durum geldi. Kantinde oturuyorken masaya birisi oturdu. Gözlüğünü masaya çıkarıp koydu. "Aa bakim yakışcak mı bana" deyip uzaktaki levhalara doğru baktım. Bir de ne göreyim? Uzaktır diye bulanık sandığım levhalar aslında okunabiliyorlarmış :/ Bildiren Allah bildirdi anlayacağın. Şimdi kemik çerçeveli gözlük aramaktayım. Entel gözüküp, yazarlığımı taçlandırma düşüncesindeyim ne de olsa. 

Kendinize iyi bakın gözlükdaşlarım. Hepimiz böyle çok daha güzeliz! :)

Yorumlar

  1. haee hayırlı olsun gözlüklü maceraların o zaman.
    ben de vakti zamanında hevesettiydim, çabuk söndü. bak entel gözlüğü olsaydı karizmasına felan takardım belki de hmmm.

    YanıtlaSil
  2. Birilerinden, bir seylerden nefret etmek bana anlamsiz gelir. Yani heyyoo herkesi sevelim dunya ne guzel diyen birisi de degilim ama nefret etmek de ancak abartmak gibi gelir... Ne guzel yazmissin..

    Ben de Allah bildirsin de gozluklu olayim diye cok denedim arkadaslarimin gozluklerini ama herhalde simdilik bildirmek istemeyen Allah bildirmiyor :D bence de gozlukluler olarak daha guzelsiniiiz :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..