Uykusuzluğun uygunsuzluğu

Ne zamandır yazmadım ama eminim bu hiç kimsenin umrunda olmadı. Fakat insanın "yazı" sı gelince duramıyor, yine de yazıyor!

Malumatınız yoktu fakat hafta sonu Trabzon'daydım. internetten uzak olduğum o günler ah ne kadar da güzeldi. Büyükbabamı kaybettiğimi önceki yazılarımda söylemiştim zaten. Trabzon'un tadı da tuzu da oymuş aslında. Yani büyükbabam. Evin içinde durmadan dolaştım. Halam tüm içtenliğine "boşuna arama, babam öldü" dedi. Ne aradığımı bilmeden büyükbabamı aramıştım tüm gün.

Trabzon Havaalanına geldiğimde, beni yolculamaya gelen kuzenlerim, halalarım ve amcama "Ben buraya bir daha gelmeyeceğim" dedim tüm keskin ifademle. Zira Trabzon benim değilmiş gibiydi artık. Yani eskiden öyle olmazdım hiç. Trabzon alınmış olacak ki, sis yüzünden tüm uçuşları iptal etti. 1 gün daha kalmak zorunda kaldım. Neyse canım, bunların hiç bi'tanesi sizi ilgilendirmez aslında değil mi? Çünkü iyi de banane dediğinizi duyar gibiyim.

Yorumlar