14 Aralık 2013

Kızlar Bunları Yapmasın!

Geçenlerde erkekler hakkında yazdığım yazıdan aldığım tepkilere istinaden kızlarla alakalı gözlemlerimi de anlatacağım. Kızlar hakkında yazmak o kadar da zor değil aslında. Çünkü aşağıda yazdığım şeylerin bir çoğunu ben de yapıyorum.



Giyiminize dikkat edin!
Erkeklerin kıskanç varlıklar olduğunu unutmayın. Bu konuda muhafazakar olup olmamanız önemli değildir. Erkekler mutlaka bir şekilde giyiminize karışacaktır. Nedendir bilinmez fakat bunu çok severler. Bu yüzdendir ki, ters düşecek şekilde giyinip saçma kıyafet konuları yüzünden kavga konusu türetmeyin. Adam ne diyorsa buna inanın. Çünkü dışarı çıktığınızda erkeklerin ilgi alanına gireceğiniz için, bir adamın tavsiyesinden daha iyisini bulamazsınız. Uyum veya uyumsuzluktan kaçının. Düğüne gider gibi süslenmeyin bir de.

Anlayışlı olun!
Erkeklerden hep anlayışı beklemeyin. Karşınızdaki insanın da bir hayatı olduğunu bir anlayın önce. Siz odak noktası olamazsınız her zaman. Başka işleri ve meşguliyetleri de vardır. Bırakın, onlarla da ilgilensin. Özleyin birbirinizi biraz.

Bunaltmayın!
İlgi sever olan kadınlar, bekledikleri ilginin iki katını karşı tarafa gösterip fazlaca ilgiden bunaltabilirler. Hatta öyle bir zamana gelir ki, artık nefret bile ettirebilirsiniz. Bu yüzden fazla ilgi göstermeyin, karşınızdakini bunaltmayın.!

Kıskançlık krizlerini bir kenara bırakın!
İş arkadaşlarından tutun da, ev arkadaşlarına kadar herkesten kıskanıyorsunuz. Bunu abartmayın lütfen. Kıskandıktan sonra açıp telefonda carcar bağrınıp da durmayın. O incecik sesiniz çok itici oluyor. Aslında mümkünse sesinizi hiç yükseltmeyin. Düzgünce maruzatınızı anlatın fakat fazlaca kıskançlık krizleri de insanı katil edebilecek kapasiteye getirebilir. Aman dikkat.

Fazla Konuşmayın!
Bu kız milleti neden böyle bilmiyorum fakat çok konuşuyorlar. Konuşacak o kadar konuyu nerden buluyorlar, nasıl yapıyorlar falan hiç belli değil. Fakat koskocaman bir gerçek ki çok konuşuyorlar. Bu da belli bir noktadan sonra dinlenmemenize yol açıyor. Aman dikkat.

Trip Atmayın!
Her lafın altında bir anlam arayıp sonra bundan alınganlık yapmayın. Üstüne tüm kapıları kapattığınız triplere de girmeyin. İşte bu zamanlarda da çok çekilmez insanlar oluyorsunuz. Bir-iki kez neyse de, sonrasında umursamazlıkla karşılaşabiliyorsunuz. Sonra da bundan da alınıyorsunuz falan. Hep bir paradigma.

Kıskandırmayın!
Bu hatun kısmısında çözülemeyen bir "kıskandırma" dürtüsü vardır ki nedendir bilinmez. İlgi eksikliğinden kaynaklandığına inandığım bu kıskandırma olayı erkeklerde ters etki yapar. Bu yüzden öyle saçma-salak oyunlara girişmeyin. Başkalarına yakın davranıp, kendinizden soğutturmayın!

Sallanarak Yürümeyin!
Açıklamasını yapmıcam. Hoş durmuyorsunuz.

Sigara içmeyin!
Erkeklere de kadınlara da hiç yakışmayan sigara, kadınlarda ayrı bir itici duruyor. Özellikle yolda yürürken içilen sigaralar, üflenen dumanlar. Bunlar hiç hoş şeyler değil. Aman diyim.

Cak cak sakız çiğneyip, yayvan yayvan konuşmayın!
Sakız çiğnemenin bir adabı olduğuna inanmıyorum. Sokaktaysanız özellikle, çiğnemeyin ! Ağzınızı da yayarak konuşmayın. Siz ona Taksim ağzı diyorsunuz ama başkaları başka şeyler söylüyo, bilginize.

Ve bir çoğu benim kulağıma da küpe olsun lütfen. Amin.

9 yorum:

  1. :))

    şimdi efenim benim gözlemlerime göre asla ve de asla ilgi eksikliğinden değildir bu kıskandırmaya çalışmak konusu büşra:))

    ve istisnalar kaideyi bozmaz her kadın bunu nedense yapar...
    ve her seferinde ters teper:))

    yapmayın abicim.
    valla hiç katkısı yok ilişkiye.
    bırakın bu alışkanlığı.

    :))

    diğer maddelere toleransım vardır.
    normal görürüm.
    kınamam ayıplamam.
    kadın olmanın gereği bunları yapmaktır zaten.

    ahahaha.

    YanıtlaSil
  2. ashakhdah neyse ki kadınım dedim şu an. Erkekler için yazdığım yazıya kadınların "Allah belalarını versin" demedikleri kalmıştı. :))

    YanıtlaSil
  3. ahahhaa
    derler derler içinden demişlerdir:))

    merak ettim ama o yazıyı.

    bi link felan versen büşra.
    tenbellik başa bela:))

    YanıtlaSil
  4. Onlar hep benim özelim :D Mail yolu ile geldi bir kaç yorum, bir kaçı da facebook üzerinden. Ama yazı: http://hayalmeyalbuschra.blogspot.com/2013/12/erkekler-bunlar-yapmasn.html

    YanıtlaSil
  5. alemsinn ama bunların hepsinin yapılmaması imkansız gibi bi şey :)

    YanıtlaSil
  6. aynen ya, ama dikkat etmemiz gerek sanki :/

    YanıtlaSil
  7. aslında kurallar olmamalı.. herkes içinden geldiği gibi doğal olabilse, kapris yapmasa, herşey daha kolay olucak gibi..

    YanıtlaSil
  8. Aynen, kaprisli insanlar hiç çekilmiyorlar :/ Kendimden biliyorum :))

    YanıtlaSil
  9. Kadın özgürdür, kadınlığı kadarıyla. İlginç bir cümle oldu. Kadın nasıl özgürdür diye anlatmak istemiyorum. Edepli olmak ve kendini bilmek diyerek alt kısımları kendiniz doldurun. Bayağılaşmış bayanların nasıl oldukları konusu yukarıda yazılmış, ''yamuk yumuk yürümek yakışmıyor'' diye. burdan yola çıkarak, kadın gittiği yeri konuştuğu cümleyi bilirse sorun olmaz. Neyi nerde söyleyeceğini bilmeli ve sonucu azda olsa düşünmeli. Bir kaç başlıkta ki maddelerine evet diyebilirim ama kadınların ruhunda var. Yaratılış gereği böyle. Şu bir gerçek ki;kadın kimle sohbet ettiğine ve kimle yaşadığı çok çnemli. Kadın özel olmalı, özgün olmalı;özenti asla değil.
    Ne demişler; güzelin nazına katlanmayacaksan seviyorum deme. O nazana katlanacak gönülde gerçekten sevendir.

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..