Yerçekimini ayaklarımın altına aldım!


Gravity filminden bahsediyorum sayın izleyici. Alfanso Cuaron'un yönettiği filmi 3d seçeneği ile izleyin mutlaka. Amaaan kadının teki gökyüzünde süzülüp gidiyor diye bir ön yargınız varsa aman deyim, kırın onu!

"Yerçekimi" filminin Sandra Bullock'a Oscar getirebilme ihtimali hakkında haberler düşünce sistemimize, inanılmaz meraklandım filme karşı. Bugün gidip salonu ayaklarımın altına almayı da ihmal etmedim. Beklediğim uzay filmi sıkıcılığından çok ama çok başka yerde film. İnanılmaz gerilimli. Dişlerinizi sıkmanıza sebep oluyor. Bir ara koltuğa çakılıp kalıyorsunuz. 

Sandra Bullock'a Oscar getirecek bu film kesinlikle. Muhteşem bir oyunculuk sergilemiş. George Clooney'de oynuyor diye atlamayın filme. Zira 25. dakikalardan itibaren kendisini göremiyoruz. Görsekte hayal-meyal. Fakat havasını katabilmeyi başarmış filme. Miss gibi Clooney'de kokuyor hani filmin sonuna kadar. 

Filmde beni benden alan replik ise, Sandra Bullock ölüme en yaklaştığı yerde "İnsanlar bir gün öleceklerini biliyorlar. Fakat ben bugün öleceğim. Bugün öleceğini bilmek berbat bi'şey" gibi kelimelerin sonuna "Keşke dua etseydim. Ben hiç dua etmedim ki, bana kimse dua etmeyi öğretmedi." diye eklemiş olması. Kesinlikle tüm duyularınızı harekete geçiren bir sahne -ki kaçırmayın.

3d'nin vermiş olduğu muhteşem efektlere hiç girmeyeceğim. Zira filmde 3d'den kesinlikle sakınılmamış. Normalde 3d diye gittiğim filmlerden 3-5 yerde gördüğüm efektleri, burada çoğunlukla görmüş oldum. Filmin sonunda ise yere basmanın, yer çekiminin ve en önemlisi nefes almanın değerini iliklerinize kadar duyumsuyorsunuz. Özellikle dünyanın dışardan görünüşü, sessizlik, güven, sakinlik, korku, gerilim ve diğer bir sürü şeyi hissetmek istiyorsanız mutlaka gidin. Televizyona düşüp, reklam aralarında filmi izlemeye bırakmayın. Zira bu film sinemada seyredilir! 

İyi Seyirler Dilerim.

Yorumlar

  1. arafta otobüs bekleyen27 Ekim 2013 08:28

    3D filmin hakkını veren bir film, kesinlikle izleyin izletin denilecek bir film. tadı damakta kalan cinsten.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle öyleydi. Eve gelince anneme öyle bir övdüm ki, bir de annemle gideceğiz :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..