Kutladık biz de.

Evet! Kutlu doğum haftasından bahsediyorum. Cuma akşamı kutladık. Şimdi yazmak nasip oldu. Neden böyle oldu? Çünkü fotoğrafları ancak bilgisayarıma atabildim. Bir kaç hata ve saçmalık sonucunda halledebildim.  


Durun! Size önce bi kaç şeyden bahsetmek istedim fakat bi'şey anlatmayacağım. O'nun yerine, bu organizasyon da ve bundan sonrakilerde yer alacağım için ne kadar da mutlu olduğumdan bahsedeceğim. İşte bizim ekip! Evet, biz bir ekibiz. Kalabalık fakat, bir o kadar da cana yakın insanların oluşturduğu ve ilk günden sizi bağrına basan insanların oluşturduğu. Büyütmeyin, pikseliyle oynadım, bulamazsınız! :)
Kutlu doğum olunca tabi Kur'an dinletileri ve Semazen gösterisi vardı. İlk kez semazenleri izledim. Hatta bi ara organizasyondaki görevli arkadaşlara, semaver dönüyor tarzında bir cümle etmişim ki, kopmuşlar. Olaya o kadar hakimim yani. Tabi fotoğrafladım da. Çıkaracağımız bülten için yararı olur kanısındayım.
Haricinde akşam ezanın okunmasıyla herkeste bir telaş. Namaz kılmak için görev yerlerimizi birbirimize paslayarak koşarak gittik. Koridorlara taşmak zorunda kalan ibadet çok başkaydı. 


Ve en önemlisine gelecek olursak; olabildiğince huzurluydum. Hepimiz aynı dili konuşuyorduk. Okunan duanın manasını soran bir birimin başkanı gelip bana açıklamasını yaptı. Sonra 5 arkadaşı daha yanımıza aldık. Ayaküstü konuşurken #gencümmet i TT'ye sokalım 10-11 saatleri arasında muhabbeti döndü. Hemen twitledim. Sonuçlarını ise aldık pat diye. Dünya gündemine sokmakta başarılı olmuşuz.


Program ise katıldığım en güzel organizasyonlardan bir tanesiydi. Açık hava olması, işleri zorlaştırır kanısındaydım fakat korktuğum hiç bir şey başımıza gelmedi çok şükür. Gecenin geç saatlerine kadar ayakta kalmak, insanlarla ilgilenmek ve gecenin sonunda "Mükemmeldi, emeği geçen herkesten ve gelenlerden Allah razı olsun" tarzında cümleler duymakta öyleydi. Sanırım istediğim yerdeyim.


Nereden mi böyle bir kanıya vardım? Yükseleni yay olan insanları mutlu eden şey şöyle ki: "Eğer Astroloji haritanızda Yay Burcu yükseliyorsa o zaman felsefe meraklısı, bağımsız ve toplum menfaati için yüksek idealleri olan bir tipsiniz demektir. Deniz aşırı ülkeler daima ilginizi çekecektir. Bu yüzden başka ülkelerin yaşam biçimleri sizin ilgi odağınız olacaktır. Yurt dışı iş imkanları yakalamanız muhtemeldir. Bunun yanı sıra toplumdaki haklar dağılımı konusunda kuvvetli bir görüşe sahipsiniz ve her bireyin hakkına derinden destek verirsiniz. Bu yönden idealleriniz kuvvetli olduğu için böyle bir meslekte çalışmak size uyar. Sizce diğer insanların kalbini ve fikirlerini kazanmak son derece önemlidir. Bu yüzden kendinizi toplum yararına bazı projelere atmanız muhtemeldir." (Diyadinnet'ten alıntıdır)

Yorumlar

Yorum Gönder

Bi sesin çıksın..