22 Aralık 2011

Başlığım yok benim.





Neden yok? Çünkü saçma bişey yazcam. Çünkü saçmalayasım var. Çünkü.. Bir sürü sebebim var aslında ama hiç birinden bahsetmeyeceğim. Sadece saçmalıcam. Dinle!


Dinle der demez aklıma şu geldi: Sakin-Edepsiz Komedya . Dinleyin. Güzel parça. Seviyorum kendisini. Daha geçenlerde muhabbeti geçmişti. Dinlediğim şarkıları kimse dinlemez diye dem vuruyordum. Hatta dinlediğim insanları tanımazlar bile. Yanlış yerlerde mi geziniyorum ne? Evet hep yanlış yerde arıyorum. 


Aramak deyince de mevzu telefona gelir. Blackberry de bazen uygulama çalışmasında java sıkıntısı oluyor. Pilini çıkartıp takınca düzeliyor. Fakat bunu resetlemek için başka bir'şey olmalı diye dövünüyorum. Her seferinde pili tak, çıkar falan sinir bozucu. Deerken, araştırdım ve şöyle bir şeyle karşılaştım. Küçük bilgisayar olduğundan, bilgisayar mantığı ile çalışıyormuş. Yani ctrl+alt+del. Shet!


Shet mi? Evet, geçen gün söyledim bu kelimeyi. Salla gitsin manasında. Neden mi söyledim? Anlatmayım shetle gitsin.


Bir komşunun çok mühim bir işini hallettim. Kadın o kadar mutlu ve mesut oldu ki.. Eve geldiğimde dayanamayıp bir de telefon etti. Telefonda da teşekkür ettikten sonra "Allah sana nişanlınla haca gitmeyi nasip etsin" dedi ve kapadı. Bu dua hiç duymadığım ve aslına bakılırsa kendimi yakıştıramadığım bir dua olmasına rağmen olayı gidip annemle paylaştım. Annemin tebessüm etmesini beklerken annemin tepkisi şu oldu: "Asla olmaz! Evlenmeden ne öyle yurt dışlarına çıkmak falan!" 


Bir de çocukluğumda dinlediğim şarkıları dinledim geçen gün. Kliplerinde gezindim. Özlemişim kendilerini. Eski klipler güzelmiş be sayın izleyici. Hikayeleri varmış. Mesela şunun gibi: Drive myself crazy ya da Freak on a leash


Derken masal biter ve kız uyanır gerçekliğe. Gerçekler acıysa, acılardan kaçar. Acıları sevmez. Canını acıtanları da sevmez. İyiliklere ve güzelliğe doğru ilerler emin adımlarla. Daha bir sert basar ayakları yere. Daha bir farklıdır artık. Belki bir gün fark edilir farklılığı heh? Ya da yokluğu? Ya da varlığı? Ya da.. Her neyse.

7 yorum:

  1. annenin cevabı süpermis, anne zihni öyle çalışıyor demek ki :) haklı, ne desin.

    YanıtlaSil
  2. Sacma degil bence yazin, belirli konulari var en azindan :)

    Birini mutlu etmissin ne güzel iste...
    Kendine yakistiramiyorsun belki o duayi ama sonra gün gelir vayy ben niye böyle düsünmüsüm diyebilirsin...

    Annen seni cok seviyor belliki :P

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Başlık "Evlenmeden Asla Olmaz" kullansanız olabilirdi. Saçmalık dediğin yazının özünde dikkate alınacak önemli bir husus var. Annene bu konuda katılıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim :) Saçmalığın ardındaki o ince tiz noktaları bulabilen izleyicilerimi seviyorum ^^ :)

    YanıtlaSil
  5. duada güzel, anne yorumuda. okuyunca sevindirik oldum, sağolasın

    YanıtlaSil
  6. Have a Wonderful Holiday Season !

    YanıtlaSil

Bi sesin çıksın..